پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر /نشست بصیرتی در مدرسه علمیه آیت الله آخوند با حضور حجت الاسلام والمسلمین فلاحی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال فریب مردم و تحریف است، ابراز داشت: عده‌ای به دنبال آن هستند تا با دادن آدرس اشتباه، باز هم رای مردم را متعلق به خود کنند و با ایجاد دوگانگی‌های مختلف همچون احتمال جنگ، مردم را بترسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در نشست بصیرتی  مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان، با گلایه از اینکه انتظار آن بود که بیشتر یاد آیت الله مصباح و شهید سلیمانی در کشور و خصوصا دارالمومنین همدان گرامی داشته شود، اظهار داشت: متاسفانه برخی از نهادها حتی از زدن یک بنر تسلیت هم استنکاف کردند.

وی با بیان اینکه ما مدیون عمار انقلاب و سردار انقلاب هستیم، گفت: یکی از این بزرگان مرزبان اندیشه‌های فکری اسلام و انقلاب و دیگری مرزبان امنیت مردم ایران اسلامی بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آیت الله مصباح صاحب فکر و اندیشه والایی بود و توجه ویژه‌ای به انجام کار تشکیلاتی داشت، مطرح کرد: در دهه هفتاد که با هجوم بی سابقه‌ای به ارزش‌ها و اندیشه‌های دینی مواجه شده بودیم، این آیت الله مصباح بود که با تمام توان در مقابل آنها ایستادگی کرد.

وی افزود: ایشان در عرصه دفاع از ولایت، طرح ولایت را راه اندازی کردند که یکی از کارهای تشکیلاتی ماندگار از آیت الله مصباح است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحی، حزب الله لبنان، حشدالشعبی و انصارالله یمن را از نمونه‌های بارز صدور انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: برخی از افراد به تبدیل شدن ایران به ژاپن اسلامی و چین نو تاکید داشته و دارند، در حالی که با این تفکرات نه قدرت اقتصادی پیدا کردیم و نه بعد معرفتی، اما صدور انقلاب و تفکرات انقلابی همچون تفکرات آیت الله مصباح را می‌توان در نقاط مختلف دنیا به خوبی مشاهده کرد.

با مذاکره تحریم بر طرف نشد و درخت گلابی میوه نداد

وی با تاکید بر اینکه بیانات و رفتار رهبر معظم انقلاب حساب شده و با برنامه است، عنوان کرد: یکی از جوامع هدف حضرت آقا برای توجه و انجام کار تشکیلاتی، حوزه‌های علمیه است که باید برای تحقق آن برنامه ویژه‌ای داشته باشیم.

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال فریب مردم و تحریف است، ابراز داشت: عده‌ای به دنبال آن هستند تا با دادن آدرس اشتباه، باز هم رای مردم را متعلق به خود کنند و با ایجاد دوگانگی‌های مختلف همچون احتمال جنگ، مردم را بترسانند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن جرات حمله به ایران را ندارد، مطرح کرد: دشمن به خوبی می‌داند که حمله به ایران تمام منطقه را درگیر خواهد کرد و لذا دست به این کار نخواهد زد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحی تصریح کرد: نه با مذاکره تحریم‌ها برطرف شد و نه آن درخت گلابی ثمر داد، بلکه هر روز شاهد به هم ریخته شدن اقتصاد و از دست دادن شغل‌های مردم در جامعه بودیم.

وی کلید حل مشکلات را در درون کشور دانست و گفت: روحانیت باید برای روشنگری مردم به میدان بیایند، تا عده‌ای با تحریف انقلاب و آدرس اشتباه، بار دیگر مردم را دچار مشکل نکنند.

در ادامه نماینده مردم همدان در پاسخ به سؤال یکی از طلاب در رابطه با استیضاح وزیر اقتصاد اظهار داشت: وزیر اقتصاد از مجلس کارت زرد دریافت کرد اما استیضاح نشد، چرا که اگر وزیری از این دولت استیضاح شود، کل دولت از حد نصاب خواهد افتاد و لذا مجبور هستیم فعلا با شرایط موجود کار را جلو ببریم.

وی ادامه داد: البته طرحی در مجلس در حال آماده شدن است که اگر هر یک از مسئولان اجرایی کشور نتوانند پاسخ قانع کننده‌ای به مجلس بدهند، برای همیشه از گرفتن پست سیاسی محروم خواهند شد.

دولت نتواسنت از ظرفیت بورس برای جهش تولید استفاده کند

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل بورس، یک مشکل مدیریتی است، مطرح کرد: بورس فرصتی مناسب برای جهش اقتصادی کشور بود، اما متاسفانه دولت همانند موضوعات دیگر توانایی مدیریت صحیح در آن را نداشت.

وی با اشاره به اینکه اصلاح بودجه یکی از وظایف دولت است، خاطر نشان کرد: به دلیل آنکه دولت اقدام به اصلاح بودجه نکرده است، مجلس وارد کار شده و کار دولت را هم مجلس انجام می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحی با بیان اینکه دولت از بنده به خاطر نطق در مجلس شکایت کرده است، یادآور شد: مجلس با جدیت کامل پیگیر پرونده‌های تخلف اقتصادی است تا آن را به دستگاه قضا تحویل دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha