چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شهید همدانی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی‌های تربیت شده در پایگاه مقاوت کشور سوریه و سپاه وفاق ملی از ابتکارات اولیه شهید همدانی بود که در کنار شهید سلیمانی در این سال‌ها صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی‌ در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج حسین همدانی، اظهار داشت: امروز باید از تمام مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم که با رشادت‌های خود زمینه را برای حضور دیگران در منطقه فراهم کردند یاد کنیم.

وی با اشاره به حضور خود در کشور سوریه در دورن نبرد با داعش، مطرح کرد: ایرانیان در سوریه دارای احترام خاصی هستند که این نوع برخورد، نتیجه تلاش‌هایی است که شهدا و رزمندگان مدافع حرم در این مدت در سوریه داشته‌اند.

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی با بیان اینکه دفاع از حرم، حال و هوای سال‌های دفاع مقدس را زنده کرد، گفت: اینکه حتی در روستاهای سوریه نیز پایگاه بسیج به سبک جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، حاصل تلاش‌های شهید همدانی است که سوریه را به ایرانی دیگر تبدیل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ایام حضور در سوریه همراه با درس‌های فراوانی بوده است، ابراز داشت: نیروی‌های تربیت شده در پایگاه مقاوت کشور سوریه و سپاه وفاق ملی از ابتکارات اولیه شهید همدانی بود که در کنار شهید سلیمانی در این سال‌ها صورت گرفته است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آثار شهید همدانی در نقاط مختلف سوریه مشهود است، عنوان کرد: فرهنگ و امنیت امروز این کشور محصول رشادت‌های امثال شهید همدانی ها است و اخلاص این شهید عزیز سبب شده که راه ایشان بعد از شهادت نیز ادامه دار باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha