جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار فرجی

حوزه/ جانشین سپاه انصارالحسین(ع) گفت: فعالیت‌هایی که کادر درمانی ما در بیمارستان‌ها انجام می‌دهند آنچنان دقیق و حساس بود که با دیدن آن بنده به یاد شب‌های عملیات کربلای ۵ افتادم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار مهدی فرجی، جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان، سه شنبه شب در جلسه ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان، که به صورت ویدئوکنفرانس در مرکز بهداشت همدان برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده در استان برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: وحدتی که در استان حکمفرما است، زمینه ساز ایجاد کارهایی شد، که شاهد آن هستیم.

وی افزود: در روند مقابله با کرونا نیز باید با ایجاد هماهنگی بین ستادهای استانی، در جهت اجرایی کردن مصوبات موجود و پروتکل‌ها حرکت کنیم.

سردار فرجی با تاکید بر اینکه اقدامات تمامی دستگاه ها به صورت خاص رصد می‌شود، ابراز داشت: بنده به عنوان بازرس ویژه ستاد پیشگیری در استان بدون هیچگونه رودربایستی، گزارشات را به رئیس ستاد استان ابلاع می‌کنم.

وی با تشریح لزوم ثبت مشخصات افرادی که در ستادها فعال هستند، یادآور شد: نتیجه ثبت این اطلاعات، ضمن مشخص شدن مسئولیت‌ها، این است که اگر خدای نکرده اتفاقی برای فردی در حین کار رخ دهد، ما شرمنده او و خانواده‌اش نخواهیم بود.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) در ادامه با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط ستاد مردمی، بیان داشت: حضور این ستاد در عرصه مقابله با ویروس کرونا، کمک بزرگ و ارزشمندی بود، که مجموعه این اقدامات نشان دهنده انضباط کامل این ستاد در روند انجام کارها است.

وی به بازدید خود از بیمارستان‌های استان، اشاره کرد و گفت: فعالیت‌هایی که کادر درمانی ما در بیمارستان‌ها انجام می‌دهند آنچنان دقیق و حساس بود که با دیدن آنها، به یاد شب های عملیات کربلای ۵ افتادم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha