پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فخرل

حوزه/ اولین جلسه رزمایش کمک مؤمنانه به منظور تحقق فرامین فرمانده معظم کل قوا، در ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ پاسدار حسن فخرل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای مطلوب و اثربخش مرحله دوم طرح ملی بسیج مبارزه با کرونا در تحقق فرامین فرمانده معظم کل قوا در سخنرانی تلویزیونی روز نیمه شعبان خطاب به ملت بزرگ ایران، رزمایش سراسری کمک مؤمنانه با رمز «یا صاحب الزمان ادرکنی» همزمان با میلاد خجسته و نورانی امام زمان(عج) در سطح نواحی و حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج و محلات آران و بیدگل آغاز شده است.

وی افزود: در این سطح  از رزمایش، بسیج به منظور حمایت از فقرا و نیازمندان بویژه کسانی که درآمد و شغل آنها در پی حادثه کرونا از دست رفته و یا آسیب جدی دیده و توان معیشت خود را ندارند به منظور کمک به این عزیزان ورود پیدا کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با بیان  اینکه مرحله اول این رزمایش از نیمه شعبان تا پایان ماه مبارک رمضان است، گفت: در این طرح با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی و در قالب بسته های حمایتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: افراد خیر و نیکوکار می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به حوزه های مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل تحویل نمایند و یا در قالب حامی با تحت پوشش قرار دادن یک یا چند خانواده برای حداقل سه ماه و ماهانه ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان به خانواده ای که به انتخاب خود تحت پوشش قرار داده اند، کمک کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha