جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پرستار مهدوی

حوزه / مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خراسان رضوی با اشاره به اهدای کتاب «پرستار مهدوی» به پرستاران، گفت: در دهه مهدویت، بسته‌هایی فرهنگی به پرستاران که در خط مقدم مبارزه با کرونا فعالیت می‌کنند، اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ سید جعفر موسوی نسب، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و مدیر مرکز تخصصی مهدویت  خراسان رضوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم توجه ویژه‌ای به جوانان دارند، همان‌طور که اصحاب حضرت مهدی (عج) را بیشتر جوانان تشکیل می‌دهند، لذا در تولید محتوای مهدوی نیاز به جهش داریم تا بتوان پاسخگوی نیازهای اجتماعی و معنوی مردم بود.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خراسان رضوی ادامه داد: به دلیل شیوع  ویروس کرونا، برنامه‌های  این مجموعه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و امسال اجتماع منتظران و همایش‌های خانوادگی و تخصصی برگزار نمی‌ شود.

وی در تشریح فعالیت‌های مجازی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خراسان رضوی در نیمه شعبان از ساخت و طراحی سه موشن گرافیک، تهیه پوستر محتوایی و برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی خبر داد.

وی بابیان اینکه مسابقه بزرگ کتابخوانی هم‌زمان با اعیاد شعبانیه در فضای مجازی آغاز شده است، افزود: علاقه‌مندان  می‌توانند  به انتخاب خود یکی از دو کتاب «زندگی مهدوی» یا «خانواده و تربیت مهدوی» که فایل pdf آن در کانال اطلاع‌رسانی بنیاد در پیام‌رسان سروش و ایتا @mahdaviat_khorasanrazavi بارگذاری شده را مطالعه و در مسابقه شرکت کنند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خراسان رضوی از برگزاری آموزش مجازی مهدویت خبر داد و افزود: طرح احسان مهدوی که به‌زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد، باهدف  کمک مالی غذایی به خانواده‌های کم برخوردار خصوصاً در شرایط کنونی همراه با ارائه محتوای مهدوی اجرا می‌شود .

وی با اشاره به اهدای کتاب «پرستار مهدوی» به پرستاران، گفت: در دهه مهدویت، بسته‌هایی فرهنگی به پرستاران که در خط مقدم مبارزه با کرونا فعالیت می‌کنند،  اهدا می‌شود؛ تا امروز بیش از هزار بسته به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده‌ شده است .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha