دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که جهش تولید با اقدامت جهادی دولت تحقق می‌یابد، گفت: دولت بیشترین نقش را در تحقق شعار سال دارد.

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: در سال‌های اخیر بارها رهبر انقلاب بر روی موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید داشته‌اند که نشان‌دهنده اهمیت آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: درواقع تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور می‌تواند تولید را رونق ببخشد و همچنین جهش تولیدی که خواسته‌ای رهبری است را تحقق بخشد.

آیت‌الله ممدوحی بر اهمیت بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های کشور در جهت تحقق شعار سال تأکید کرد و بیان داشت: دولت باید با برنامه‌ریزی صحیح و حساب‌شده مشکلات واحدهای تولیدی را کاهش دهد تا بتوان با افزایش تولید زمینه پیشرفت کشور و حل مشکلاتی از قبیل بیکاری را شاهد باشیم.

وی ابراز داشت: دولت بیشترین وظیفه را بر عهده دارد و رهبر انقلاب نیز بیشترین خواسته‌ها را از قوه مجریه دارند تا مشکلات کشور روزبه‌روز کمتر شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعطای تسهیلات کم‌بهره و بلندمدت به تولیدکنندگان را خواستار شد و گفت: برآورده کردن خواسته‌های تولیدکنندگان درزمینهٔ تسهیلات بانکی و نقدینگی آن‌ها تنها از توان دولت برمی‌آید که باید در انجام آن کوتاهی صورت نگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha