جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازدید

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قم از فعالیت‌ طلاب خواهر جهادگر حوزه سلامت استان قم برای ریشه کن شدن ویروس کرونا بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسین تهرانی در بازدید از فعالیت‌های طلبه‌های خواهر حوزه سلامت قم در مدرسه حضرت آمنه(سلام الله علیها) و مدرسه کریمه اهل بیت(سلام الله علیها) بیان کرد: از طلاب خواهر جهادگر استان قم در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی با تاکید بر اهمیت کمک به همنوعان در این شرایط سخت، تصریح کرد: خدمت کردن در این مسیر توفیق الهی است و مطمئنا می توان با کمک به یکدیگر و مراعات کردن بهداشت فردی این قائله را مدیریت کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم با اشاره به حجم بالای ماسک و گان تهیه شده در مدرسه حضرت آمنه(سلام الله علیها) و سایر مدارس استان اظهار داشت: امیدواریم با کمک آحاد مردم عزیز ایران سلامت به جامعه بازگردد و به زودی بتوانیم به زندگی عادی بازگردیم.

وی افزود: کارهای جهادی خودجوشانه در حوزه سلامت به جهت کمک رسانی به کادر درمانی در بیمارستان‌ها و یاری رساندن به همشهریان بسیار خداپسندانه است.

 حجت الاسلام حسین تهرانی در پایان خاطر نشان کرد: حوزه‌های علمیه خواهران استان قم برای مقابله با این ویروس، آمادگی خود را جهت همکاری بیشتر با مجموعه خدوم بهداشت و درمان استان قم اعلام می‌دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha