جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تودیع و معارفه

حوزه/ جلسه تودیع و معارفه «معاون تبلیغ و امور فرهنگی»، «معاون منابع انسانی و پشتیبانی»، «مسئول امور صیانتی»، و «مسئول ارتباطات و امور بین الملل» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، جلسه تودیع و معارفه «معاون تبلیغ و امور فرهنگی»، «معاون منابع انسانی و پشتیبانی»، «مسئول امور صیانتی» و «مسئول ارتباطات و امور بین الملل» پیش از ظهر امروز در مرکز مدیریت حوزه علمیه فارس برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجج اسلام محمدجعفر جوشن، یوسف متوسلیان، مجتبی منصورآبادی و احمد فولادی به ترتیب به سمت «معاون تبلیغ و امور فرهنگی»، «معاون منابع انسانی و پشتیبانی»، «مسئول امور صیانتی» و «مسئول ارتباطات و امور بین الملل» حوزه علمیه استان منصوب شدند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام در این جلسه با اشاره به اینکه در دعای فرج اهل بیت(ع) «اولی الامر» هستند، اظهار داشت: این اولی الامر بودن در عالم خیلی امور را بر عهده دارد اما اگر کسی از جانب خداوند ولایت داشته باشد بسیار خاص است.

وی همچنین با بیان اینکه مشروعیت دارای انواعی بوده که یکی از آن‌ها الهی است، اضافه کرد: مشروعیت حکومت اهل بیت(ع) الهی است و باید آن را به شکلی در دنیا معرفی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha