جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران فارس گفت: ۶ هزار و ۵۵۲ بسته معیشتی بین اقشار کم برخوردار و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا توسط طلاب و مسئولان حوزه علمیه خواهران استان فارس با کمک خیرین توزیع شده است.

لیلا بهرامی شاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت بانوان طلبه به منظور مقابله با بیماری کرونا در سطح استان، اظهار داشت: در راستای تأمین سلامت مردم و بهداشت عمومی و مقابله با شیوع ویروس کرونا، طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران استان فارس با راه اندازی کارگاه تولید ماسک در منازل خود و یا همکاری با نهادهای مرتبط در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: ۶ هزار و ۵۵۲ بسته معیشتی بین اقشار کم برخوردار و خانواده های آسیب‌دیده از بیماری کرونا توسط طلاب و مسئولان حوزه علمیه خواهران استان فارس با کمک خیرین توزیع شده است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس افزود: با توجه به شرایط اقتصادی متأثر از کرونا و مشکلاتی که بدین جهت برای خانواده های کم درآمد پیش آمده با کمک خیرین، اساتید، کارکنان و طلاب مدرسه تعداد ۹۵ راس گوسفند و ۲ راس گوساله خریداری و ذبح شد و بسته های قربانی میان این خانواده ها توزیع شد.

 وی با اشاره به توزیع غذای گرم بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا توسط اساتید و طلاب حوزه های علمیه خواهران استان فارس در محلات کم برخوردار شیراز و شهرستان ها، تصریح کرد: در یکی از مدارس استان فارس به میزان ۴۰۰ کیلو پرتغال آبگیری شده و در میان بیماران و کادر درمان توزیع شده است.

خانم بهرامی در پایان از اجرای رزمایش همدلی و مواسات در حوزه های علمیه خواهران پیرو مطالبات مقام معظم رهبری در سراسر استان خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha