چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تودیع و معارفه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس از فعالیت ۸۰ گروه جهادی طلبه به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوارمیمندی پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه چهار تن از معاونان مرکز مدیریت حوزه علمیه استان که در سالن جلسات مرکز مدیریت فارس برگزار شد، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و استان اظهار داشت: حوزه علمیه استان از همان روزهای نخستین اعلام بیماری کرونا، در کنار بقیه طلاب و حوزه‌ها به وظایف خود به خوبی عمل کرد.

وی در ادامه دیگر فعالیت‌های مرکز مدیریت استان فارس را در ایام کرونایی مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: معاونت آموزش حوزه علمیه استان پس از تعطیلی حوزه علمیه، طرح آموزش غیرحضوری را تدوین  کرد که اکنون طلاب از آن رضایت دارند، با اجرایی شدن این طرح احساس می‌کنیم نشاط طلاب با این شیوه بیشتر شده است، البته از این شیوه‌نامه برخی استان‌ها نیز الهام گرفته‌اند.

مدیر حوزه علمیه استان فارس با بیان اینکه حوزه علمیه فارس و طلاب در بخش همیاری با بخش سلامت نیز پیش قدم بودند، عنوان کرد: طلاب مدارس علمیه در شهرستان‌های مختلف نیز در بخش‌های مختلف اعم از ضدعفونی معابر، منازل، تولید ماسک و توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی  فعالیت‌های جهادی کرده‌اند.

وی با تشکر از معاونت تهذیب حوزه علمیه فارس به منظور فعالیت‌های جهادی و راه اندازی غسالخانه کرونایی، بیان داشت: بیش از ۸۰ گروه جهادی طلبه در استان فعال هستند که امیدواریم به برکت مجاهدت‌های این عزیزان، خداوند این بیماری را از سر کشور و جامعه بشری رفع کند.

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی در پایان بیان کرد: مدیریت حوزه علمیه استان فارس مفتخر به این است که همه افرادی که در این حوزه علمیه مشغول هستند با نگاه جهادی فعالیت می‌کنند و همین امر نقطه قوت مرکز مدیریت حوزه فارس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha