سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران فارس از تهیه و توزیع حدود ۳۷۰ هزار ماسک در بین اقشار مختلف نیازمند سطح استان فارس خبر داد.

لیلا بهرامی شاد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت بانوان طلبه به منظور مقابله با بیماری کرونا در سطح استان، اظهار داشت: در راستای تأمین سلامت مردم و بهداشت عمومی و مقابله با شیوع ویروس کرونا طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران استان فارس با راه اندازی کارگاه تولید ماسک در منازل خود و یا همکاری با نهادهای مرتبط در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

وی در ادامه افزود: از ابتدای فعالیت مدافعان سلامت در مدارس علمیه تاکنون با مشارکت حدود ۴۵۰ نفر از این خواهران به همراه خانواده های خود و خیرین سلامت بیش از ۳۷۰ هزار ماسک تولید و در میان آحاد مردم استان توزیع کرده اند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران فارس با بیان اینکه طلاب و مدارس علمیه همواره در کنار مردم هستند، ابراز داشت: با هدف عمل کردن به واجب کفایی، تجهیز متوفیان بیماری کرونا و حفظ شئونات اموات مسلمین، تعداد ۱۰ نفر از طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران از همان ابتدای سال جدید اقدام به تجهیز اموات کرونایی کرده و با انجام این کار بخشی از آلام خانواده های آن ها را مرحم شدند.

وی خاطرنشان کرد: بهترین اقدام از جانب هم استانی های عزیز در این روزها جهت قطع زنجیره این ویروس رعایت اصول بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی و مراجعات غیرضرور به بیرون از منازل است.

بهرامی در پایان تأکید کرد: به منظور آگاهی بخشی به آحاد جامعه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا جمعی از طلاب در اجرای طرح سلامت غربالگری مشارکت کرده و توصیه های لازم را در این زمینه به مردم ارائه دادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha