پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با بیان اینکه با تصمیم ترامپ جسم برجام هم کرونایی شد، گفت: مخالفت مقامات آمریکایی برای انتقال ۱/۶ میلیارد دلار به ایران در وضعیت کرونا، نه تنها روح برجام، بلکه امید مردم برای چیدن سیب و گلابی‌ از آن را نیز ناکام گذاشت.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه هر چند برخی هنوز به تصمیم برجامی آمریکایی ها برای گشایش در کشور امید دارند، اظهار داشت: با خیال پردازی نمی شود برای رسیدن به ثمرات برجام و اینکه با شکست ترامپ در انتخابات آینده آمریکا و روی کار آمدن رقیب او، گشایشی در امور مردم ما بوجود آید، امیدوار بود.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه افزود: افرادی که آرزوی شکست ترامپ در انتخابات آینده و احتمال چرخش قدرت در آمریکا را دارند، به دنبال زنده ماندن برجام با تنفس مصنوعی هستند.

وی تصریح کرد: شایسته است طیفی که به جای اصلاح رویه اشتباه خود و گذشت ۵ سال از امضای برجام، به دنبال جبران خسارت‌های پیش آمده باشند تا بیش از این مشکلات اقتصادی، سفره های مردم را کوچک‌تر نکند.

حجت الاسلام نجادی اظهار داشت: جنگ افروزان آمریکایی که حیات خود و کارکانجات اسلحه سازی را در ایجاد و پرورش تروریسم می دانند، چرا باید در سال ۲۰۱۲ در نیویورک طی دادگاهی دستور بدهند که ایران ۷ میلیارد دلار به عنوان خسارت برای حملات ۱۱ سپتامبر بپردازد.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با بیان اینکه با تصمیم ترامپ جسم برجام هم کرونایی شد، ادامه داد: مخالفت مقامات آمریکایی برای انتقال ۱/۶ میلیارد دلار به ایران در وضعیت کرونا، نه تنها روح برجام، بلکه امید مردم برای چیدن سیب و گلابی‌ از آن را ناکام گذاشت.

حجت الاسلام نجادی خاطرنشان کرد: در عین حالی که ترامپ آمادگی خود را برای کمک پزشکی در شیوع کرونا به ایران اعلام کرد، اما بهتر است ثروت‌های بلوکه شده ایران و خریدهای پزشکی و ماسک را برای درمان مبتلایان به ویروس منحوس آزاد و اجازه ورود به کشور را به آنها بدهد.

وی در پایان گفت: بهترین زمان برای اتحاد و همدلی و کمک به تسریع ریشه کنی کرونا در بین تمامی جریانات سیاسی معتقد به نظام اسلامی، فشار به دولت آمریکا برای رفع تحریم‌های ناجوانمردانه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha