چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از فعالیت ۳۸۰ بانوی طلبه استان یزد در مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: این بانوان در خط مقدم مبارزه با کرونا در بخش های تولید البسه بیمارستانی و ماسک، حضور جهادی در نقاهتگاه‌ها، مشاوره، رسانه و فضای مجازی و نیز تغسیل اموات کرونایی حضور می یابند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگرشورکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، مشارکت فعال طلاب و روحانیون در عرصه‌های مختلف مقابله با کرونا را در سطح استان و کشور ستودنی  دانست و افزود: ‌از همان  آغاز شیوع ویروس کرونا، خواهران طلبه پا به عرصه خدمت گذاشتند و  کار خود را با دوخت ماسک و تهیه اقلام بهداشتی با توجه به شرایط و نیاز جامعه آغاز کردند. 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از فعالیت ۳۸۰ بانوی طلبه بسیجی استان یزد در اقدام جهادی مقابله با ویروس کرونا خبر داد و اظهار داشت:  فعالیت و حضور در صحنه‌ی خواهران طلبه، بار دیگر اثبات کرد روحانیت در طول تاریخ از مردم و در کنار مردم بوده و هست و از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نکرده و نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگرشورکی بیان کرد: علاوه بر دوخت و بسته بندی ماسک، لباس های پزشکی و بهداشتی توسط گروه های طلاب مدارس، حضور جمعی دیگر از خواهران طلبه هم در نقاهتگاه‌ها به عنوان همراه بانوان بیمار، به فعالیت می پردازند.

وی ادامه داد: تعدادی از مشاوران و استادان حوزه علمیه خواهران استان یزد با هدف امیدبخشی و پاسخ به سؤالات شرعی به صورت حضوری در نقاهتگاه ها، یا به صورت تلفنی و مجازی به بیماران و خانواده های آنان مشاوره می دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، دلجویی از خانواده های متوفیان، تجهیز و تغسیل اموات کرونایی(خواهران)، همکاری با شبکه بهداشت، فعالیت در فضای مجازی با هدف آگاهی بخشی به مردم و تقدیر از کادر درمانی را از دیگر عرصه های خدمت بانوان طلبه استان برشمرد و اظهار کرد: خواهران طلبه استان یزد تا رفع کامل ویروس و تحقق آرامش کامل جامعه، در کنار کادر درمانی، مردم  و نیازمندان خواهند بود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha