جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بسته معیشتی

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: بانوان طلبه این استان با شیوع ویروس کرونا و کساد بازار کسب و کار در حمایت از خانواده های نیازمند یک هزار بسته معیشی را توزیع کردند.

راضیه سلطان عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان اینکه بانوان طلبه این استان با شیوع ویروس کرونا و کساد بازار کسب و کار در حمایت از خانواده های نیازمند یک هزار بسته معیشی را توزیع کردند. اظهار داشت: بانوان طلبه خانواده های نیازمند را شناسایی کردند و با جمع آوری کمک های خیران و مدارس علمیه اقدام به تهیه اقلام معیشتی کردند.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا و شعار در خانه بمانیم بسیاری از کسب و کارها تعطیل شد و خانواده ها در امرار معاش با مشکلاتی روبرو شدند که این کمک خیراخواهانه توانست بخش کوچکی از نیاز این خانواده ها را برطرف کند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان با اشاره به تولید ماسک و لباس های کادر درمانی بیان داشت: بانوان طلبه مدارس علمیه هرمزگان بدون هیچ چشم داشتی به صورت شبانه روز اقدام به دوخت و دوز ماسک و لباس های کادردرمانی کردند.

وی ادامه داد: 20 هزار ماسک و لباس کادردرمانی تهیه شد و در اختیار مراکز بیمارستانی و مراکز نگهداری سالمندان و مددجویان بهزیستی این استان قرار گرفت.

عباسی با تاکید بر اینکه بانوان طلبه در روزهای کرونایی جهادی وارد میدان شدند گفت: بانوان در عرصه های مختلف از جمله تدفین و غسل اموات کرونایی، مشاوره های تلفنی، توزیع بسته های معیشتی و اقلام بهداشتی، قدردانی از کادر درمانی، برگزاری برنامه های مجازی ویژه کودکان و نوجوان فعال عمل کردند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان بیان داشت: یک هزار نفر از طلبه های حوزه های علمیه خواهران این استان به صورت شبانه روز و داوطلبانه همراه و همدوش با سایر دستگاه های خدمات رسان و مراکز بهداشتی فعالیت کردند به گونه ای که حتی یک روز از عید نوروز را تعطیل نکردند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha