سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام مهدی قره چاهی مسئول بسیج طلاب یزد

حوزه/ مسئول بسیج طلاب استان یزد از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توسط این مجموعه با حضور فعال روحانیون استان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی قره چاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با اشاره به خدمات طلاب در زمان شیوع بیماری کرونا در استان یزد، گفت: طلاب خواهر و برادر استان یزد در زمان شیوع بیماری کرونا فعالیت های قابل توجهی را با ورود خودجوش انجام دادند.

مسئول بسیج طلاب استان یزد با اشاره به توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان، خاطرنشان کرد: پس از شناسایی نیازمندان، روحانیون و طلاب استان با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی اقدام به توزیع این بسته های معیشتی بین مستضعفان کردند.

وی با بیان اینکه ۶۰ بسته غذایی دیگر در دستور کار است که بین خانواده های نیازمند توزیع شود، اضافه کرد: قیمت ریالی هر کدام از این بسته ها سه میلیون ریال است که در چند روز اخیر بین نیازمندان توزیع می شود.

قره چاهی در پایان اظهار داشت: امیدواریم تا شروع ماه مبارک رمضان بتوانیم بسته های معیشتی دیگری را تهیه و در اختیار افراد نیازمند قرار دهیم تا ان شاءالله در این ماه عزیز مشکلی برای تهیه اقلام مورد نیازشان نداشته باشند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha