جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسین محققی قهاوند

حوزه / امام جمعه قهاوند گقت: از روز اول شیوع این ویروس در کشور، همه شهرستان با یکدیگر هم قسم شده‌اند، تا پایان شکست کرونا، دست از خدمت رسانی برندارند و با بسیج همگانی در برابر این ویروس منحوس، با تمام قدرت خواهند ایستاد.

حجت الاسلام حسین محققی، امام جمعه قهاوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان قهاوند، در زمینه مبارزه با ویروس کرونا، اظهار داشت: از آنجایی که قهاوند جز شهرستان‌های مرزی استان همدان محسوب می‌شود و خطر ورود مسافران مبتلا، به این شهرستان از روز اول وجود داشت، بنابراین با مدیریت خوب و وحدت مثال زدنی حاکم در شهرستان، غربالگری مسافران قبل از سراسر کشور، در شهرستان قهاوند، آغاز شده بود.

وی افزود: البته مراقبت در ورودی شهر، تنها اقدام صورت گرفته نبود و با محوریت دفتر امام جمعه و همراهی همه نیروهای دولتی و مردمی به صورت خودجوش و شبانه روزی، جوانان شهر اقدام به ضد عفونی معابر و توزیع بسته های غذایی و مواد بهداشتی کرده‌اند.

امام جمعه قهاوند با بیان اینکه میدان مبارزه با کرونا، نماد همدلی و وحدت همه مردم ایران اسلامی است، ابراز داشت: به لطف خداوند و اقدامات جدی صورت گرفته در شهرستان، قهاوند جز مناطق سفید محسوب شده و تنها چند نفر به عنوان مشکوک به کرونا وجود داشته، که امیدواریم من بعد هم شاهد مشکل خاصی در شهرستان نباشیم.

وی با اشاره به حضور جوانان قهاوندی در عرصه مبارزه با کرونا، ابراز داشت: از روز اول شیوع این ویروس در کشور، همه شهرستان با یکدیگر هم قسم شده‌اند، تا پایان شکست کرونا، دست از خدمت رسانی برندارند و با بسیج همگانی در برابر این ویروس منحوس، با تمام قدرت خواهند ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha