پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دادگستری فارس

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: روحانیت و طلاب همواره پرچمدار و پیشگام خدمت در عرصه های مختلف بوده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، عصر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی که در مدیریت حوزه علمیه استان فارس برگزار شد، از تلاش های طلاب جهادی استان در ایام شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

وی با بیان این که در این روزهای سخت همه گروه ها و اقشار جامعه متعهدانه به دنبال کاستن از آلام مردم، ناشی از شیوع ویروس کرونا هستند، گفت: کادر درمان و پزشکی به عنوان سربازان خطوط مقدم جهاد گونه در حال فعالیت هستند و سایر اقشار، نهادها و گروه ها نیز پشتیبانی از این سربازان را بر عهده دارند.

رئیس کل دادگستری فارس با بیان این که طلاب جهادی یکی از گروه هایی هستند که فعالیت های آنان از دید جامعه مغفول نمانده است، افزود: گروه های جهادی طلاب علاوه بر ایجاد پویش های مردمی کمک به محرومین و مستضعفین جامعه، نقش عمده ای در اجرای مراسمات شرعی متوفیان کرونا بر عهده دارند که اجرا و ثواب  این اقدام جهادی نزد خداوند متعال محفوظ است.

رئیس شورای قضایی استان با تأکید بر این که طلاب و روحانیون با موقعیت شناسی فعالیت و خدمت و یاری رساندن به جامعه را تغییر و جهادگونه وارد عرصه می شوند، گفت: جهاد یک زمان در قالب جنگ و دفاع از میهن، یک زمان در حوزه مقابله با تهاجمات فرهنگی و یک زمان هم در حوزه صیانت از سلامت جامعه معنا می یابد که بحمدالله روحانیت و طلاب در زمان مناسب پرچمدار و پیشگام همه ی این عرصه ها بوده اند.

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه تصریح کرد: خدمت بزرگ این قشر تقویت روحیه معنوی جامعه در این ایام بود که با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و با بهره گیری از رسانه ها و فعالیت هدفمند در فضای مجازی این روند به نحو شایسته تر ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha