پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اکبری

حوزه / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از برگزاری جلسه برنامه ریزی ستاد مردمی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ پاسدار کریم اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در جمع خبرنگاران با اعلام خبر برگزاری جلسه برنامه ریزی ستاد مردمی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان کاشان، افزود: طبق تدابیر مقام معظم رهبری در این جلسه تصمیماتی در زمینه تأمین مواد غذایی خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت و خانواده هایی که با توجه به وقوع ویروس کرونا دچار مشکل و آسیب شده اند اتخاذ شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد اقلام مورد نیاز خانواده های بی بضاعت در ایام ماه مبارک رمضان طی دو نوبت ابتدا و نیمه‌ی ماه رمضان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) تأمین و توزیع شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه این برنامه با محوریت ناحیه مقاومت بسیج کاشان در قالب ۷ کمیته اجرایی عملیاتی می شود، افزود: مقرر شد خیرین شهرستان با محوریت قرارگاه های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان این کمک ها را انجام دهند.

وی با بیان اینکه این کمک ها به حساب قرارگاه های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان واریز می شود، گفت: تمامی بسته های غذایی که به صورت نقدی و غیرنقدی تهیه می شود در سطح محلات شهرستان کاشان توزیع خواهد شد و این اقدام با آماری که کمیته امداد و اداره بهزیستی و اتاق اصناف دارند با پایش بین خانواده ها توزیع می شود.

سرهنگ اکبری با تأکید بر مشارکت تمامی مردم شهرستان در این اقدام خداپسندانه، اظهار داشت: مردم کمک های نقدی خود را به حساب قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی و کمک های غیرنقدی خود را همه روزه به پایگاه های مقاومت و مساجد شهرستان تحویل دهند.

وی در پایان افزود: در این طرح هیئات مذهبی سازمان تبلیغات، امور مساجد، اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و... همکاری دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha