سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بذرافشان

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از راه اندازی سامانه ثبت نام قرارگاه همدلی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، محمد بذرافشان، عصر امروز در جلسه قرارگاه همدلی استان فارس که در دفتر امام جمعه شیراز برگزار شد، به ارائه گزارشی از مجموعه امداد پراخت و اظهار داشت:  در ایامی که شاهد شیوع این ویروس منحوس بودیم یک سری اقدامات حمایتی و معیشتی صورت گرفت که در همان روزهای اول مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بین خانواده های نیازمندن توزیع شد.

وی در ادامه با تصریح اینکه در همین راستا هزار و ۱۲ خانوار در خصوص تبصره ۱۴ در چتر حمایتی قرار گرفتند، اضافه کرد: مبلغ ۵ میلیارد تومان وام قرض الحسنه صفر درصد تا سقف ۵ میلیون تومان به مددجویان پرداخت شد و مقرر گردید علاوه بر این ۵ میلیارد تومان مبلغ سه میلیارد دیگر نیز تزریق شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس عنوان کرد: در راستای کمک به افراد غیر پوشش ۲ میلیارد تومان انجام خواهد شد، همچنین مجموع کمک های مردمی نیز ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است، در کنار این خدمات رایزنی هایی با مجموعه رهپویان وصال انجام داده ایم تا یک سامانه ای را در قرارگاه همدلی راه اندازی کنند، تا زمانی که بسته های معیشتی میان یک محله توزیع شده در سامانه ثبت و مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته به ۵۰۰۰ نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان استان فارس کمک‌ هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج اهدا شد.

بذرافشان با تاکید بر اینکه در سال گذشته تعداد ۵۰۰۰ فقره کمک هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان استان پرداخت شده است، بیان کرد: این میزان کمک هزینه ازدواج به منظور کمک به تامین جهیزیه نوعروسان و هدیه ازدواج فرزندان ذکور و همچنین ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان استان فارس بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیر ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    آیا این سامانه برای عموم قابل دسترس هست؟ که اطلاعات نیازمندان رو بشه مشاهده کرد؟ اگر بله از کجا
  • فاطمه IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    چرا این کمکها هیچ کدوم‌شامل من و پسرم‌نشده اخه من از کجا زندگیمو بچرخونم شکم پسرمو چطور سیر کنم مگر شما از خدا بیخبرید چرا اینقدربیتفاوت هستید
  • محمد IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    1 0
    با سلام آیا بسته های غذایی حمایتی که پخش میشود شامل خانواده هایی امثال بنده که کارگر فصلی هستیم ودو ماه است سر کار نرفته ایم وتحت پوشش نیستیم میشود لطفا راهنمایی کنید
  • عبدالرضا عباسیانپور IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 0
    سلام من مبتلا به کولیک روده بزرگ یا سندروم روده بزرگ یا سندروم روده تحریک abs طلبه هستم۴۵ ساله به علت بیماری خانه نشین هستم دارای سه فرزند می باشم تمامی مدارک پزشکی موجوداست