جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب

حوزه/ اقدام ددمنشانه و بزدلانه دشمنان قسم‌خورده ایران و انقلاب نشان می‌دهد که هم‌چنان دشمنی‌ها باقی است. دانش و فناوری ایران در معرض کینه‌توزی بدخواهان است و هم‌چنان دستگاه‌های امنیتی می‌باید بر این دسیسه‌ها و بر تقویت امنیت کشور، بیشتر تمرکز کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب با صدور پیامی شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

شهادت سردار خوش‌نام، دانشمند والامقام و از مدیران عالی‌رتبه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، جناب محسن فخری‌زاده را به مقام معظم رهبری، دولت جمهوری اسلامی، نیروهای مسلح و ملت سرافراز ایران تسلیت عرض می‌کنم.

اقدام ددمنشانه و بزدلانه دشمنان قسم‌خورده ایران و انقلاب نشان می‌دهد که هم‌چنان دشمنی‌ها باقی است. دانش و فناوری ایران در معرض کینه‌توزی بدخواهان است و هم‌چنان دستگاه‌های امنیتی می‌باید بر این دسیسه‌ها و بر تقویت امنیت کشور، بیشتر تمرکز کنند.

استاد فخری‌زاده که دانشگاه‌ ادیان و مذاهب سال‌ها پیش در پی مناسبات دانشکده فلسفه با پژوهشکده‌های علوم شناختی، توفیق میزبانی ایشان را داشت، از سرمایه‌های علمی و دفاعی کشور و یکی از چهره‌های مخلص و کم‌ترشناخته‌شده ایران در عرصه علوم شناختی بود.

این‌جانب ضمن هم‌دردی با خانواده مکرم این شهید پرافتخار، و آرزوی صبر و اجر فراوان برای ایشان، علو درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha