جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افتتاح دفتر نیکوکاری مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین

حوزه /  سومین مرکز نیکوکاری حوزه علمیه قزوین، با حضور مسئولان حوزه و کمیته امداد استان، در مدرسه علمیه سفیران هدایت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا صبح امروز در مراسم افتتاح دفتر مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین که با حضور مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد،گفت: طلاب و اساتید می توانند با شناسایی گروه های نیازمند تاثیرگذاری حوزه علمیه را در سطح جامعه افزایش دهند.

وی خاطرنشان کرد: البته اقشار مختلف مردم باید در زمینه محرومیت زدایی ورود کنند، چرا که به هر اندازه ای که نیازمند  در یک کشور و استان کاهش یابد وضعیت فرهنگی و اقتصادی مطلوب تر می‌شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز خوشبختانه صندوق های ذخیره خانوادگی تبدیل به پایگاه خیریه شده و اقدامات زیادی را در زمینه حمایت از نیازمندان و توزیع بسته های معیشتی انجام می دهد.

وی ادامه داد: مراکز نیکوکاری حوزه علمیه به گونه ای عمل کنند که بتوانند با بکارگیری ظرفیت خیران منطقه بازار و با توجه به شناسایی نیازمندان، در سطح گسترده ای محرومیت زدایی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا اظهار کرد: امروز سومین مرکز نیکوکاری مدارس حوزه قزوین راه اندازی شد. البته باید عملکرد این مراکز ارزیابی شود تا بتوان اثرگذاری مطلوبی در سطح جامعه رقم زد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha