پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
افتتاح مدرسه علمیه امام صادق ع قزوین

حوزه / با حضور مسئولین حوزه علمیه قزوین و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، چهارمین دفتر مرکز نیکوکاری، در مدرسه علمیه امام صادق(ع) افتتاح شد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام احمد ذوالفقاری، ظهر امروز در مراسم  افتتاح دفتر نیکوکاری مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین، ضمن قدردانی از تلاش های کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در رسیدگی به نیازمندان، گفت: خدمت به خانواده های نیازمند و محروم باعث ایجاد اطمینان و آرامش خاطر آنان شده و باید بدانیم قرار گرفتن در موقعیت و شرایطی که بتوان مشکلات و نیازمندان را مرتفع کرد یک نعمت الهی و فرصت معنوی است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد به عنوان نهاد مورد اعتماد عموم، توانسته خدمات قابل قبولی را در تأمین سلامت، توانمندسازی خانواده های نیازمند و صیانت از عزت و کرامت آنها در جامعه ارائه نماید.

وی ادامه داد: باید با همدلی و هماهنگی بیشتر، برای برطرف کردن مشکلات خانواده‌های تحت پوشش و محرومان جامعه توجه جدی داشته باشیم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین تصریح کرد: موضوع خدمت به محرومان و نیازمندان علاوه بر اینکه از تاکیدات دین مبین اسلام است، جایگاه رفیعی در نظام مقدس اسلامی دارد و اگر موج کمک‌رسانی به محرومان در سراسر کشور سرعت بگیرد، قطعا ارتقای اعتماد عمومی و تحکیم پایه‌های نظام مقدس اسلامی را در پی خواهد داشت.

مهندس حق گویان، مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان قزوین، هم گزارشی از فعالیت های این نهاد در خدمت رسانی به محرومین ارائه داد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha