جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: کمیته امداد یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که خدمات شایسته، بی شمار وغیر قابل رصد به مستضعفان ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا صبح امروز در افتتاح دومین مرکز نیکوکاری اینبار در مدرسه علمیه سردارین قزوین که با حضور مسئولین اداره کل کمیته قزوین و جمعی از اساتید این مدرسه برگزار شد، گفت: افتتاح این مرکز نیکوکاری  در مدرسه سردارین  اتفاق مبارکی است که  امیدواریم این مرکز در منطقه ای که واقع شده منشأ خیرات و برکات و از پایگاه های گره گشا باشد.

بیشتر بخوانید:

مرکز نیکوکاری امیرالمومنین (ع) مدرسه شیخ الاسلام قزوین افتتاح شد

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: امیدواریم نظام جمهوری اسلامی در ادامه مسیرش  آنقدر به پویایی وشکوفایی نزدیک شود مستمندی وجود نداشته باشد که نیازمند تحت پوشش کمیته امداد باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: تا زمانی که کشور ما زمینه رسیدگی به مناطق محروم وجود دارد در کنار هم می توانیم به مستمندان هم رسیدگی شایسته ای داشته باشیم که خوشبختانه در سالهای اخیر هم همین طور بوده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین  با بیان اینکه ایجاد مرکز نیکوکاری در مدارس علمیه برکات فراوانی خواهد داشت عنوان کرد: اهتمام جدی مدیر مدرسه علمیه سردارین ومسئولین کمیته امداد قزوین در جهت تأسیس این مرکز قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: مرکز نیکوکاری بهانه ای برای رفت و آمد مردم به حوزه علمیه است لذا مستحکم کردن پیوند مردم با حوزه علمیه باید از اولویت های جدی مسئولان مدراس باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: چنانچه بتوانیم در انجام رسالت مرکز نیکوکاری موفق عمل کنیم، مردم بیش از هر زمان ارتباطشان با این مدرسه قوی خواهد شد و درحفظ  آن نیز گامهای خوبی  برمی دارند.

مدیر حوزه علمیه قزوین  اظهار کرد: امروز مدد رسانی فقط امداد مادی نیست، بلکه امداد فرهنگی، اخلاقی و معنوی نیز هست که باید در این عرصه بیشتر تلاش داشته باشیم.

وی ادامه داد: در برخی خانواده ها که اختلافات خانوادگی ایجاد شده یا بین والدین و فرزندان مشکلاتی وجود دارد این مرکز می تواند به خانواده ها که دجار اختلاف شده اند  نیز مشاوره بدهد و در حل مشکلات اینجنینی نیز فعالیت کند.

حجت الاسلام اسدالله مهر آرا، مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین هم در این مراسم، گفت: کمیته امداد یادگار ارزشمندی از امام راحل (ره) است و از بدو تأسیس اقدامات ارزشمندی توسط این نهاد در کمک به نیازمندان انجام شده است.

مدیر مدرسه علمیه سردارین بیان کرد: اولویت مددکاران کمیته امداد در خدمت رسانی باید رضای خدا باشد و با روی خوش با ارباب رجوع برخورد کنند، در این صورت حتی اگر نتوانند نیاز مراجعین را برطرف کنند، موجب ناراحتی آنها نخواهد شد.

حجت الاسلام مهر آرا  عنوان کرد: کمیته امداد با داشتن مدیران پر تلاش و دلسوز و با بهره گیری از ظرفیت خیران و نیکوکاران توانسته محیط امن و توأم با آرامش را برای خانواده های تحت حمایت که صاحبان اصلی نظام مقدس می باشند، فراهم کند.

مدیر مدرسه علمیه سردارین اظهار کرد: کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان و ارائه خدمات مضاعف به محرومان همواره پیشگام بوده و به خوبی عمل کرده است.

در پایان این مراسم، احکام  حجت الاسلام مهر آرا به عنوان رئیس هیئت عامل و حجت الاسلام محمدمهدی جهاندیده به عنوان نایب رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) مدرسه سردارین توسط مدیر حوزه علمیه قزوین اعطا شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha