سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
عابدینی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در قزوین در دیدار استاندار قزوین گفت: علی‌رغم تحریم و محدودیت‌ها، مردم بسیار امیدوار هستند و الحمدلله به مرحله‌ای رسیده‌ایم که به امکانات و نیروی انسانی داخلی تکیه کنیم تا مشکلات برطرف شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی امروز در دیدار آقای هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار و معاونان استانداری قزوین که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: امسال در هفته دولت برخی از پروژه‌هایی که در قزوین به بهره‌برداری رسیده‌اند، در راستای دغدغه های رهبری هستند و در رشد و توسعه اقتصادی و اشتغالزایی استان بسیار مؤثر خواهند بود و این موضوع بسیار شوق انگیز است.  

امام جمعه قزوین افزود: اگر در چرخش نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی ایجاد شود، کارآمدی همه بخش‌ها دچار آسیب می‌شود و مشکل پیدا می‌کند و برای جلویگری از این مشکل لازم است جهت‌ها و مسیرهایی که رهبری نشان داده‌اند را با جدیت رصد و دنبال کنیم.  

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: صداقت، راستی، ایمان، دلسوزی و حرکت در مسیر آرمان‌های حسینی(ع) با جدیت در نظام اسلامی می‌باید محور عملکرد مسئولان قرار گیرد و عدالتی که در اسلام بسیار بر آن تأکید شده است، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.  

وی اضافه کرد: پیش از انقلاب اسلامی شرایطی را تجربه کرده‌ایم که کشور زیر سلطه بیگانگان بود و اعتراضات مردم به شرایط و اوضاع بد آن زمان، بسیار سریع و بد خاموش می‌شد و جامعه در رعب و وحشت بود اما امروز اوضاع به گونه‌ای رشد یافته است که امنیت کشورهای دیگر را نیز تأمین می‌کنیم و برای رفع مشکلات آنها اقدام عملی انجام می‌دهیم.  

وی عنوان کرد: علی رغم تحریم و محدودیت‌ها، مردم بسیار امیدوار هستند و الحمدلله به مرحله‌ای رسیده‌ایم که به امکانات و نیروی انسانی داخلی تکیه کنیم تا مشکلات برطرف شوند.  

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha