شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
میر امینی

حوزه/ حجت الاسلام میرامینی در نشست مسئولان آبیک به مناسبت هفته دولت گفت: برای هر کرسی ریاست در نظام اسلامی، یک کربلا به پا شده است، لذا مواظب باشیم که شرمنده شهدا نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، صبح امروز نشستی با حضور امام جمعه و مسئولان آبیک به مناسبت هفته دولت و تجدید بیعت با آرمانهای امام  و رهبری در دفتر امام جمعه برگزار شد.  

حجت الاسلام سید محمدحسینی میرامینی، در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفایش، اظهار کرد: مردم ایران، در طول دوران دفاع مقدس ۲۳۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده اند، لذا با توجه به تصدی سه هزار پست مدیریتی در قوای سه گانه کشور، به ازای هر صندلی مدیریتی، ۷۷ شهید گرانقدر تقدیم نظام اسلامی شده است.  

امام جمعه آبیک با بیان اینکه برای هر کرسی ریاست در نظام اسلامی، یک کربلا به پا شده است،  افزود: همه ما وامدار خون شهدا و خانواده محترمشان هستیم  و این آمار، وظیفه مدیران و مسئولان کشور را برای پاسداشت خون شهدا و حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی سنگین تر می کند؛ لذا باید مراقب باشیم که شرمنده آن بزرگواران نشویم.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha