جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه تعامل درست دستگاه های اجرایی با مردم یکی از راه های افزایش سرمایه اجتماعی نظام است، گفت: اقدامات به گونه ای پیش برود که تعامل و رضایت مندی مردم از دستگاه های اجرایی در بالاترین مرتبه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمدتقی سبحانی نیا، صبح امروز در جلسه  شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: در زمینه افزایش سرمایه اجتماعی باید فراخوانی به دستگاه اجرایی ارسال شود تا بدین وسیله پس از ارایه راهکارهای مختلف و ارزیابی و جمع بندی توسط یک تیم متخصص بتوان تصمیمات لازم در این زمینه را اتخاذ کرد.

 مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه تعامل درست دستگاه های اجرایی با مردم یکی از راه های افزایش سرمایه اجتماعی نظام است، بیان کرد: البته این زمینه هم از اهمیت بالایی برخوردار است و باید اقدامات به گونه ای پیش برود که تعامل و رضایت مندی مردم از دستگاه های اجرایی در بالاترین مرتبه قرار گیرد ولی آن چیزی که برای جامعه هویت ساز است فقط حسن تعامل نیست و باید به پدیده ای به نام هویت نگاه جدی تری شود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد : هویت یعنی اینکه مردم به اصالت و تاریخ خود افتخار کنند و با آگاهی نسبت به گذشتگان و تاریخ غنی این استان به سمت توسعه و رشد بروند.

 مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه بسیاری از مردم استان قزوین نسبت به ظرفیت های استان آگاه نیستند، تصریح کرد: استان قزوین جزء استان های مهم صنعتی و تاریخی کشور است، ولی نه در حوزه میراث فرهنگی و نه در حوزه صنعتی و اقتصادی کشور آنگونه که باید و شاید شناخته شده نیست.

وی ادامه داد: مراکز اقتصادی موجود در استان قزوین هیچ گونه پسوند قزوینی را در محصولات خود ندارند و این مهم در حالی است که برخی از شهرهای بسیار کوچک به خاطر یک محصول در سراسر کشور و حتی دنیا مطرح شده اند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: خودباوری و اعتماد به نفس باید در بین مردم استان قزوین تقویت شود تا بدین وسیله شاهد افزایش سرمایه اجتماعی در استان قزوین باشیم.

 انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha