چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین از تشکیل شورای تهذیب مدارس علمیه قزوین با انتخاب طلاب صاحب فکر و توانمند از سوی مدیران مدارس خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در جلسه ستادی شورای مدیران مدارس علمیه قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله مصباح یزدی را گرامی داشت.

وی همچنین به تشکیل شورای تهذیب در مدارس علمیه استان قزوین اشاره کرد و گفت:در هفته های قبل، تشکیل گروهای جهادی طلاب به مدیران مدارس علمیه ابلاغ شده بود و در این راستا با همکاری معاون تهذیب مدارس علمیه این موضوع نیز باید به صورت جدی و با همراهی خوب شما مدیران مدارس علمیه پیگیری و اجرایی شود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد:  با تشکیل شورای تهذیب در مدارس علمیه استان قزوین احساس مسئولیت در طلاب ایجاد  می شود تا در آینده مسئولیت های خطیری که به آنها واگذار می شود، رسالت خود را به نحو شایسته در عرصه های مختلف جامعه  به خوبی انجام دهند.

وی ادامه داد: مدیران و اساتید علاوه بر تشکیل گروه های جهادی و همچنین راه اندازی شورای تهذیب  در مدارس، به وضعیت تحصیلی طلاب نیز بیش از پیش توجه جدی نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا همچنین بر لزوم توجه جدی به انس با قرآن در مدارس علمیه قزوین تاکید و بیان کرد: خوشبختانه در این عرصه معاونت تهذیب حوزه علمیه قزوین توانسته فعالیت هایی برای طلاب استان برنامه ریزی منظمی کند که در آینده نزدیک شاهد تاسیس دارالقرآن حوزه علمیه قزوین خواهیم بود.

وی ادامه داد: در این مکان علاقه مندان می توانند آموزش و یادگیری قرآن کریم در رشته های مختلف به صورت حرفه ای پرداخته و توانمندی قرآنی خود را افزایش دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: انجام فعالیت های قرآنی به صورت ویژه در حوزه های علمیه استان قزوین کلید خورده که امیدواریم با تحقق این مهم شاهد رشد جهشی در توانمندی قرآنی طلاب در طی سالهای آینده باشیم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha