پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

 حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین طی مراسمی در گلزار شهدا، از خانواده های شهدای لشکر فاطمیون تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، عصر امروز در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای لشکر فاطمیون که در گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس قزوین برگزار شد، گفت: شهدا در قله درجات متعالی عمل خیر در پیشگاه خداوند متعال قرار داشته و بالاترین مراتب و مدارج را پیموده و  به رستگاری رسیده اند.

وی  بیان کرد: شهادت به اندازه ای در اسلام با اهمیت است که بارها و بارها مورد تاکید پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت(ع) قرار گرفته و معصومان در روایات متعددی این موضوع را مطرح کرده اند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: این نوید را به خانواده های شهدا داده اند که فرزندان آنها در روز قیامت شفاعت آنان را در نزد خداوند متعال خواهند کرد و باعث رستگاری آنها می شوند.

وی در ادامه افزود: آیت الله مصباح یزدی در پاسداری از ارزش ها اسلامی و معارف دینی در خط مقدم بود و به عنوان یک وزنه علمی، بصیرتی و تقوایی در حوزه علمیه خوش درخشید و جهان اسلام ایشان را از دست داد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا اظهار کرد: سردار سلیمانی هم در روستایی محروم و با امکانات حداقلی رشد کرد، ولی تبدیل به شخصیتی اثرگذار و مهم در سطح جهان اسلام و دنیا شده و آثار و خدمات ایشان تا سالیان سال باقی خواهد ماند.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: انسان در برابر شهدا احساس کوچکی و حقارت می کند، چرا که آنها به قرب الهی و جایگاه والای انسانی رسیده اند و دنیا و گرفتاری های آن را برای اهل دنیا باقی گذاشته اند.

در پایان این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم ذکریا شیری و شهدای لشکر فاطمیون تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha