سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی

حوزه / نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز طلاب و روحانیون با روحیه جهادی در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستانها هستند که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس لطف الله سیاهکالی مرادی، صبح امروز در نشستی با جمعی از روحانیون استان قزوین، گفت: در شرایط امروز و اوضاع و احوال عصر کنونی تکلیف حوزه های علمیه  و روحانیت بسیار سنگین است.

نماینده مردم قزوین، آبیک والبرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شبهات زیادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وارزش های متعالی اسلام از سوی دشمنان نظام و انقلاب مطرح می شود که روحانیت باید آماده برای پاسخگویی به آنها باشد.

سیاهکالی مرادی بیان کرد:  امروز باید با اطاعت از ولایت و بصیرت لازم در برابر هجمه های دشمنان ایستاد و نقشه های شوم آنان را به خوبی خنثی کرد.

 وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا  عنوان کرد: امروز نیز طلاب و روحانیون با روحیه جهادی در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستانها هستند که جای تقدیر دارد.

وی اظهار کرد: روحانیت چه قبل از انقلاب و چه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همه عرصه ها حضوری جدی داشته و امروز نیز رسالتش سخت‌تر و سنگین‌تر است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha