چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 933414
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
خانم قورچی بیگی

حوزه /  در آستانه ولادت حضرت زینب (س) از کادر درمان و ۱۵ نفر ‌ از طلاب حوزه علمیه خواهران قزوین که به صورت جهادی در بیمارستان‌های بوعلی و ولایت فعالیت می کردند، تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم قورچی بیگی، مسئول امور فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه قزوین، امروز در مراسم تقدیر از طلاب جهادی حوزه علمیه خواهران استان قزوین که با رعایت آیین نامه های بهداشتی از سوی مسئولین ستاد مبارزه با بیماری کرونا و در محوطه مدرسه علمیه خواهران فاطمیه برگزار شد، گفت: شرایط برگزاری جشن عبادت مجازی برای ۲۰ نفر از فرزندان طلاب و نیروهای جهادی فعال در بیمارستان ها فراهم شد و با اهدای هدایایی به دختران ۹ ساله زمینه تعامل آنها با مسئولین طرح لیاقت بندگی فراهم شد.

خانم قورچی بیگی خاطرنشان کرد:  هفتمین مرحله از کمک های مومنانه در مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه(س) از دیگر برنامه های مدرسه علمیه فاطمیه بود که در این مرحله ۵ میلیون به صورت نقد و ۳۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان و اهدای دو دستگاه موبایل برای طلاب بود.

وی ادامه داد: خدمات مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه(س) محدود به طلاب مدرسه علمیه فاطمیه نبوده و با تعامل با گروه خیرین استان در رفع نیازهای سایر اقشار نیز تلاش می شود و به طلاب  دیگر اعم از برادران و خواهران خدمات ارائه می نماید.

مسئول امور فرهنگی حوزه علمیه فاطمیه قزوین تصریح کرد: حوزه های علمیه خواهران استان قزوین با بهره گیری از ظرفیت های طلاب و با ساماندهی مناسب به اندازه نقش و توان خود توانسته اند در مقابله با  بیماری کرونا برخیزند.

وی اظهار کرد: فعالیت و حضور در صحنه خواهران طلبه بار دیگر ثابت کرد که حوزه های علمیه در طول تاریخ از مردم و در کنار مردم هستند و از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نخواهند کرد.

 انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha