پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مقام معظم رهبری

حوزه /  حمایت از جاسوس شیطان صفت که اقرار به تصمیم براندازی نظام اسلامی که حاصل خون هزاران شهید است، با هیچ ملاک عقلایی، شرعی و عرفی قابل قبول نیست.

به گزارش خبر نگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حوز های علمیه برادران و خواهران و جامعه روحانیت مبارز استان قزوین، در بیانیه ای سخنان موهن یک روحانی نما نسبت به حریم ولایت را محکوم کردند.

 متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اسلام عزیز در طول تاریخ گرفتار مقدس نماهای ساده بوده است، نظام مقدس جمهوری اسلامی ما نیز از این قائده مستثنی نیست. هیچگاه نباید به گذشته و حال خود فریفته شد، بلکه عاقبت به خیری مایه سعادت است.

چند کلمه حرف حساب با آقای محمود امجد که این روزها حرف های ناصواب او مشهور شده، ظاهر و باطن کلامش ناشیانه بود، سخنانش نه از حیث ادبیات فارسی ادیبانه بود! و نه از حیث ادبیات دینی مودبانه!

آقای امجد هیچگاه سوار بر قطار انقلاب نشده بود که الان پیاده شود. او که متولد ۱۳۱۸ است در زمان پیروزی انقلاب ۳۹ ساله بوده و حدود ۲۰ سال سابقه طلبگی داشته، ولی دریغ از اینکه یک روز مبارزه با طاغوت داشته باشد و یک برگ اسناد ساواک علیه او باشد و حتی یک سیلی از ساواک خورده باشد. پس او در دوران مبارزه سوار بر قطار انقلاب نشد، انقلابی نبود تا انقلابی بماند.

بعد از پیروزی انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس هم آقای امجد از رزمندگان نشد  و باز هم در حاشیه ماند، آن که انقلابی نبود باز هم به کاروان انقلاب نپیوست. در سال ۱۳۶۲ در نخستین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه کرمانشاه نامزد شد، آن روزها خودش را در تلویزیون امجد کوچولو لقب داد، امجد کوچولوی آن روز از یاران امام و انقلاب و از شاگردان امام  و از آنان که رنج زندان و ساواک را کشیده بودند، شکست خورد و از راهیابی به جمع خبرگان بازماند.

 در دوران امام هیچگاه از امام عزیز نه حکمی گرفت، نه نماینده ایشان شد و  سخنی از امام درباره وی صادر نشد. در سراسر صحیفه امام نامی از امجد نیست.

 در دوران مقام معظم رهبری هم هیچگاه حکم و مأموریتی از ایشان دریافت نکرده است. البته لطف و عنایت و احترام  آقا در یک جلسه باعث شهرت و محبوبیت امجد شد. متاعی که قدر آن هم ندانسته شد

علمیت او هیچگاه در علوم رایج حوزه؛  فقه، اصول، تفسیر، فلسفه و تاریخ اسلام محرز نشد. هیچگاه عارف نبود، بلکه از عارفان کسب شهرت کرد چطور می شود که عرفای قبل و معاصر، رهبری و بزرگی سید عزیز حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای را پیشگویی نمودند، اما به قول خودش کوچولو، خورشید را  در وسط روز در آسمان ندید و  نمی بیند.

 خلاصه کلام، آقای امجد نه از مبارزان قبل از انقلاب بود و نه از رزمندگان دوران دفاع مقدس، نه از عالمان درس خوانده و نه از مسئولان رنج کشیده دوران دفاع انقلاب، البته امجد مشهور بود به خنداندن مشهور شد به بدنامی.

اگر روزگاری امجد بخواهد برگردد تازه در اول راه است، او هیچ راهی از انقلاب را نپیموده است، اگر چه به عنوان عالم اخلاق در حوزه های علمیه و دانشگاه ها حاضر بود، ولی بی بصیرتی و نشناختن دوست از دشمن او را به گمراهی کشاند و با طناب پوسیده فرزندش که از دوستان نیما زم و مهدی هاشمی بود، امتحان گشت و نتوانست از این امتحان سخت ابراهیمی پیروز خارج شود.

حمایت از جاسوس شیطان صفت که اقرار به تصمیم براندازی نظام اسلامی که حاصل خون هزاران شهید است، با هیچ ملاک عقلایی، شرعی و عرفی قابل قبول نیست.

هدف قرار دادن مقام معظم عظمای ولایت از خطا های فاحش و غیر قابل اغماض اوست.

جامعه روحانیت مبارز استان قزوین و حوزه علمیه استان این جسارت نا بخشودنی را محکوم کرده و از خداوند متعال خواستار توبه و بازگشت او از این ضلالت آشکار می باشد.

 والسلام

                                                                                                   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha