جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ مدیریت حوزه خواهران استان بوشهر در بیانیه ای آورده است: امروز بر دوست و دشمن روشن است که امام خامنه ای کشتی انقلاب را در دریای طوفان زده فتنه های داخلی و خارجی با قدرت حرکت می دهد و به ساحل امن می رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در بیانیه ای نسبت به اهانت صورت گرفته از سوی شیخ محمود امجد واکنش نشان داده و مخالفت خود را اعلام کرد. در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله رب العالمین والصلاة و السلام علی  نبیه وحبیبه  محمد و اله الطیبین المعصومین و لعن الدائم علی اعدائهم اجمعین

"کَذَٰلِکَ یَضْرِبُ اللَّهُ الْحَقَّ وَالْبَاطِلَ فَأَمَّا الزَّبَدُ فَیَذْهَبُ جُفَاءً وَأَمَّا مَا یَنْفَعُ النَّاسَ فَیَمْکُثُ فِی الْأَرْضِ کَذَٰلِکَ یَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ"

اسلام عزیز همواره شاهد لغزش و انحراف عالمان ضعیف الایمانی است که سالیانی را در کسوت علم اخلاق و تربیت روزگار گذرانده اند و به ناگاه به آنچه گفته اند پشت می کنند و موجبات گمراهی دیگران را هم  فراهم می سازند. انقلاب اسلامی نیز در این راه پر فراز و نشیب خود از وجود چنین عالمانی خالی نبود. ایامی با انقلاب همراهی نمودند و سپس فرسنگ ها فاصله گرفته اند.

روزی بر منبر وعظ و نصحیت تکیه می زدند و از تولی و دوستی با اهل بیت( علیهم السلام) دم می زدند ولی اینک در اردوگاه دشمنان قرآن و ولایت خیمه بر پا می نمایند و حنجره منافقین و خائنین به اسلام می شوند.سال ها دم از اخلاق و سلوک زدند و حال با  فاسقین و فاسدین هم نوا می شوند. روزی از شهید و شهادت برایمان گفتند و اکنون در کنار جلادها و سفاکان قرار گر فته اند. روزگاری از صبر واستقامت در راه خدا و  جلب محبت او سخن گفتند ولی هنگام  امتحان خود که می رسد حب جاه و مقام و فرزند آنان را در خود فرو می برد. روزی حلقه دورشان  ذکر و سلام و صلوات است و روزی هلهله و کف و سوت مشتی فاسق و فاجر تایید سخنانشان.

و چه حکیمانه است فرموده امیر المومنین( علیه السلام) به  ابوموسی اشعری  آن گاه که او را از دخالت در حکمین بر حذر داشت: "فانَّ شِرار الناس طائرون الیک" قدم در کاری نهاده ای که مردمان شرور شتابان به سوی تو می آیند.

و کاش آنانکه قرآن را دستمایه اباطیل خود می نمایند و جلادان را شهید خطاب می کنند  نگاهی به اطراف خویش بیاندازند تا ببیند در حلقه تزویر چه کسانی  افتاده اند و در چه جبهه ای و برای کدام پرچم شمشیر می زنند.  "اللهم انا نعوذ بک من مُضلات الفِتن"

امروز بر همگان از دوست و دشمن روشن است شخصیتی که کشتی این انقلاب را در این دریای طوفان زده از فتنه های داخلی و خارجی با قدرت حرکت می دهد و به ساحل امن می رساند و با ایمان راسخ  به وعده خداوند متعال و استقامت در این مسیر  ذره ای خستگی و نا امیدی در وجود مبارکش راه پیدا نمی کند مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) است.

و آنان که هر از چند گاهی سخنان باطل به زبان آورده اند جز اینکه چوب حراج به آبروی نداشته خود زده و نیات واقعی و مکنون خود را برملا ساخته اند میراثی جز بدنامی برای خود نخواهند گذاشت و بدانند با مدد الهی پرچم این انقلاب بر سراسر گیتی به اهتزاز در خواهد آمد ان شاءالله .

حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، تولیت های محترم، مدیریت،هیآت امناء، اساتید ،مدیران، معاونین، محققان و طلاب گرانقدر با محکوم نمودن سخنان سخیف ایراد شده از سوی برخی فریب خوردگان و ساده لوحان، تبعیت محض  خود را از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای( دامت برکاته العالیه) اعلام داشته و همواره در راه اعتلای  نظام و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد نمود.

والسلام علی من اتبع الهدی

حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha