پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ تجمع اعتراضی طلاب مدرسه علمیه بیجار در محکومیت سخنان هتاکانه علیه رهبر معظم انقلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: شیخ روحانی نما که چند ماهی است در فرانسه به سر می برد، مستقیما عمود خیمه نظام اسلامی را نشانه رفته و برای عنصر خائن و وطن فروش و جاسوسی چون نیما زم، مویه می‌کند و او را مقتولِ مظلوم و شهید!! قلمداد می کند، ادعایی که حتی عناصر اپوزیسیون را نیز به تعجب واداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، روحانیون  و طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) در اعتراض به سخنان توهین آمیز شیخ هتاک، امروز تجمع اعتراضی در این مدرسه برگزار کردند.

در این تجمع اعتراضی، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر؛ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار بیان داشت: رهبر انقلاب اسلامی آماج اتهام زنی و شایعه‌سازی دشمن قرار گرفته است که توسط پادوها و پیاده نظام داخلی، ترویج می‌گردد. نامه نگاری به رهبر انقلاب در مقصر قلمداد کردن ایشان برای مشکلات کشور، توسط برخی از چهره‌های سیاسی از میان روحانیون، انجام مصاحبه‌های هتاکانه توسط گروهی از عناصر تجدید نظر طلب، متهم‌سازی هماهنگ دفتر رهبر انقلاب توسط عناصر تجدید نظر طلب و جریان انحرافی، ساخت مستندهای ابهام آلود برای ایجاد تردید در حقانیت مسیر طی شده در ۴۲ سال گذشته و به کارگیری پرحجم ظرفیت فضای مجازی برای دامن زدن به فضای ابهام و شبهه و تردید از نمونه بارز دشمنی های معاندان این نظامی اسلامی و الهی است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار ادامه داد: آخرین نمونه آن، سخنان ‌بی‌مبنا و سخیف محمود امجدی (امجد) است.

امام جمعه توپ آغاج عنوان کرد: امجد که چند ماهی است به فرانسه رفته در فیلمی که از وی منتشر شد در سخنانی آشفته و سست و بر اساس اخبار نادرست و تحلیل‌های ساخته و پرداخته ذهن‌های علیل، مستقیما عمود خیمه نظام اسلامی را نشانه رفته و برای عنصر خائن و وطن فروش و جاسوسی چون نیما زم، مویه می‌کند و او را مقتولِ مظلوم و شهید!! قلمداد می کند، ادعایی که حتی عناصر اپوزیسیون را نیز به تعجب واداشته است.

حجت الاسلام حکیمی فر درباره چیستی و چرایی این اقدامات موهن شیخ امجد به چندین نکنه اشاره کرد و گفت: نخست اینکه جریان تحریف در حال حاضر تمرکز خود را بر دو محور اصلی نهاده است: ۱) توجیه ‌سازی تحریم ظالمانه استکبار، این جریان به جای آن‌ که آمریکا و اروپا را مقصر تحریم بداند ایران انقلابی را تقصیر کار می‌داند! این گروه و اعوان رسانه‌ای ایشان مکرراً بر این نکته اصرار دارند که این ایران است که مانع رفع تحریم‌هاست! ۲ )زمینه‌سازی در بین افکار عمومی برای آمادگی جهت پذیرش مذاکره و سازش با گره زدن همه مشکلات به خارج و توجیه قصورها و تقصیرات کسانی است که سال‌هاست با همین توجیه کشور را معطل نگاه داشته‌اند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار تصریح کرد: البته اهداف دیگری را نیز برای انتخابات ۱۴۰۰ و هشت سال آینده دارند که در تحلیل این موضوع در آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام حکیمی فر در ادامه سخنان خود بیان داشت: این اقدامات زمینه را برای جولان و غوغاسالاری استکبار رسانه‌ای و تشدید جنگ ادراکی دشمن فراهم می‌کند، اقداماتی که در مراحل مختلف و گام به گام انجام می‌شود.

این استاد حوزوی ادامه داد: سه گام جریان تحریف برای آماده‌سازی افکار عمومی برای پذیرش جریان سازش‌ استکبار رسانه‌ای البته راهبردها و راهکارهای مختلفی را برای نیل به اهداف شومش به اجرا می‌گذارد، لکن عمده این اقدامات در سه گام اصلی طراحی و اجرا می‌شود. خبرسازی‌های اخیر و سخنان اخیر برخی عناصر ساده لوح در قالب همین گام‌های خبیثانه انجام می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار به گام نخستین جریان تحریف اشاره کرد و گفت: گام اول؛ سانسور واقعیت است که این جریان با برجسته کردن بخشی از یک متن یا سخنرانی و برخورد گزینشی با وقایع و بنوعی زخمی کردن رویدادها، واقعیت را طوری روایت می‌کند که از هسته دلالت و مغز کلام فاصله گرفته و با طرح بخش کوتاه و رقیق شده‌ای از ماجرا و به ‌اصطلاح پاره ‌چ‌ حقیقت‌ چ‌ گویی، به دستکاری و مهندسی واقعیت‌پردازد.

امام جمعه توپ آغاج در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در گام دوم، شاهد تلاش برای اعتبارآفرینی این جریان هستیم، این جریان برای باور پذیر نمودن ادعا و روایت تحریف شده، یارگیری می‌کند و از طریق شخصیت‌های همسو یا نیمه همسو و خاکستری همچون اساتید حوزه و دانشگاه و با عناوین آیت الله یا دکتر و پروفسور غافل از سیاست، خلق ‌اعتبار می‌نماید و وزن روایت ادعایی را بالاتر می‌برد.

حجت الاسلام حکیمی فر به تبیین دسیسه این جریان در گام سوم پرداخت و خاطرنشان کرد: شانتاژ رسانه‌ای؛ در مرحله سوم برای ایجاد جریان مطالبه گری و مدیریت افکار عمومی با توسل به وب سایت‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای و بنگاه‌های خبری داخلی و خارجی، پازل تحریف را تکمیل و شانتاژ پیام را نهایی می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در پایان سخنان خود گفت: با طی این سه گام و ایجاد اختلال در نظام شناختی جامعه، فضاسازی لازم جهت ایجاد فشار علیه مسؤولان انقلابی و موقعیت‌سازی به نفع مدیران سکولار جامعه صورت‌گرفته و در نهایت، نتایجی همچون توجیه سازش در کوتاه مدت و آماده‌سازی افکار عمومی برای انتخاب عناصر لیبرال برای تداوم مدیریت اجرایی کشور در میان مدت را به دست‌آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha