جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
توزیع نان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: در تازه ترین حرکت جهادی، طلاب مدرسه بیش از ۱۰ هزار قرص نان را در بین روستاهای شهرستان بیجار توزیع کرده و ثواب آن را به روح ملوکوتی سردار حاج قاسم سلیمانی هدیه کردند.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: دشمن به خوبی می دانست که توان رویارویی مستقیم با سردار حاج قاسم سلیمانی را ندارد، لذا با توطئه ای ننگین این اسوه و اسطوره مقاومت را به شهادت رساند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار ادامه داد: دشمنان امیدی زیادی به این عملیات غیرانسانی خود برای تضعیف جبهه مقاومت داشتند و امیدوار بودند که با شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس می توانند پایه های جبهه مقاومت را تضعیف کنند، ولی نتیجه عکس گرفتند.

امام جمعه شهر توپ آغاج در ادامه با اشاره به وضعیت نامساعد کرونا در ماه های گذشته، اعلام کرد: متاسفانه کرونا عملا منبع درآمدی بسیاری از خانوارها را در کشور به ویژه در شهرهای دور افتاده کاهش یا حتی قطع کرد، بدین منظور بایسته بود که گروه های جهادی در لبیکی دیگر به رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای وارد میدان شوند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: خوشبختانه حوزویان و طلاب بیجاری با ایجاد گروه های جهادی در این مدت خدمات بسیاری به مردم این شهرستان داشته و دارند و این امر را جزوی از وظیفه دینی و جهادی خود در راستای تحقق منویات رهبر عظیم الشان انقلاب می دانند.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در تازه ترین حرکت جهادی، طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار بیش از ۱۰ هزار قرص نان را در بین روستاهای شهرستان بیجار توزیع کرده و ثواب آن را به روح ملکوتی سردار حاج قاسم سلیمانی هدیه کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha