جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 932286
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
حکمت حکیمی فر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار و امام جمعه توپ آغاج در یادداشتی به تحلیل شیوع های نفوذ سرویس جاسوسی و تروریستی غربی و اسرائیلی اشاره کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار و امام جمعه توپ آغاج در یادداشتی به تحلیل شیوع های نفوذ سرویس جاسوسی و تروریستی غربی و اسرائیلی اشاره کرده است.

شایع‌ترین انواع نفوذ در عملیات‌های تروریستی:‌

۱)نفوذی‌هایی که ماموریت آن‌ها، انفجار، ترور، تخریب و... است.

۲)دستگاه اطلاعاتی دشمن که قبل از انجام عملیات تخریبی و تروریستی زمینه‌سازی در افکار عمومی می‌نماید و پس از عملیات، به مقدمه‌چینی برای پاک کردن ردپای تروریست‌ها و یا پیشگیری از پیگرد و عملیات متقابل حریف دست می‌یازد. اصلی‌ترین مراکز فعالیت نفوذی‌هایی که این مأموریت را برعهده دارند، دو جا است: رسانه‌ها و دیگری افرادی که در برخی از مراکز تصمیم‌ساز و سیاست‌پرداز خزیده‌اند.

در شرایط امروز، می‌توان به افراد و یا رسانه‌هایی اشاره کرد که این روزها و به‌دنبال جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دانشمند برجسته هسته ای کشورمان، شهید فخری‌زاده، دقیقاً همان اظهارات و خواسته‌های رسماً اعلام‌شده دشمنان تابلودار بیرونی را ـ آگاهانه و یا بی‌آن‌که متوجه باشند ـ بر زبان و قلم دارند:

- این ‌که نباید انتقام گرفت! (یعنی راه ادامه جنایت دشمن را نبندید) !

-این ‌که باید خویشتنداری کرد! (یعنی اجازه بدهید دشمن هرچه خواست انجام بدهد و شما فقط تماشاگر باشید) !

-این ‌که صبر کنید بایدن بیاید که جلوی مذاکره گرفته نشود! (یعنی به دشمن اجازه بدهید فاجعه دیگری شبیه برجام به ملت تحمیل کند) !

این طیف که البته برخی از آن‌ها ندانسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند- از همان قماشی هستند که نتانیاهو در جریان فتنه ۸۸ از آن‌ها باعنوان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران یاد کرد و شیمون‌پرز اعلام کرد که آن‌ها به نمایندگی از اسرائیل با جمهوری اسلامی درگیرند! شناسایی افرادی که در این جریان خزنده جاسازی شده‌اند، دشوار نیست: «لَتَعْرِفَنَّهُمْ فِی لَحْنِ الْقَوْل وَ فَلَتَاتِ لِسَانِهِم» آن‌ها فارسی حرف می‌زنند ولی عبری عمل می‌کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha