شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حکمت حکیمی فر

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار تصریح کرد: ملت ایران تا پای جان در دفاع از انقلاب و ولایت فقیه ایستاده است و اجازه میدان‌داری را به خواص بی بصیرت که در زمین دشمن بازی می کنند، نمی دهد.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به مصاحبه و سخنان هتاکانه یک روحانی بی بصیرت علیه جایگاه والای ولایت فقیه و... اظهار داشت: در طول تاریخ انسان هایی به ظاهر اخلاق مدار و مجتهد که علی الظاهر تزکیه داشتند، دیده ایم و  شنیده ایم و خوانده ایم که چه عاقبت و سرنوشتی پیدا کرده اند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: کسی که مدعی کرسی درس و اخلاق و تزکیه دیگران است، باید نخست نفس و روحیه خود را تزکیه کند و سپس نسبت به تزکیه دیگران اقدام نماید. آیه لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ؛ مصداق چنین افرادی است.

وی ادامه داد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمود یکی از شئون عاقبت به خیری؛ ولایتمداری است، یکی از شئون عاقبت بخیری شناخت و معرفت به ولایت است و ولی فقیه را تنها نگذاشتن است و باید انسان نسبت به ولایت فقیه ذره ای شبهه نداشته باشد.

حجت الاسلام حکیمی فر در ادامه تاکید کرد:  چیزی که در صبحت های این شخص روحانی نما وجود دارد، همین بُعد است؛ یعنی عدم شناخت و معرفت به جایگاه ولایت فقیه است که منجر می شود که  این سخنان هتاکانه و دور از هر گونه اخلاقی را بر زبان جاری کند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: فردی چون زم که چه ارزشی داشت که آقای امجد با حرف های ضد انقلابی دشمن شادکن از او حمایت کرد و ولایت فقیه را زیر سؤال برد، در حالی که سران استکبار و صهیونیست ها از وی حمایت کردند.

وی تصریح کرد: تا زمانی که انسان تزکیه نفس نکرده نباشد نمی تواند به تربیت دیگران بپردازد؛ تا کسی خود ملتزم به آنچه می گوید نباشد، نمی تواند دیگران را دعوت به کار خیر کند.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه عاقبت بخیری بسیار مهم است، تصریح کرد: این فرد روحانی نما کمترین کاری که می تواند انجام دهد، توبه است.

وی در پایان تصریح کرد: ملت ایران تا پای جان در دفاع از انقلاب و ولایت فقیه ایستاده است و اجازه میدان داری را به خواص بی بصیرت که در زمین دشمن بازی می کنند، نمی دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha