شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بیانیه

حوزه/ در پی اظهارات موهن یکی از روحانی نماها، جامعه روحانیت ولایتمدار استان بوشهر بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در پی اظهارات موهن شیخ محمود امجد، جامعه روحانیت ولایتمدار استان بوشهر بیانیه ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: رهبریت و ولایت رکن اساسی هندسه جامعه اسلامی است و تنها حجت الهی در عرصه نظام حکومتی می باشد که براساس فقه اسلامی اطاعت و ولایتمداری نسبت به آن واجب می باشد.

تاریخ اسلام گواهی شفاف بر این معنی است که هرگاه جامعه اسلامی و جریان های سیاسی و شخصیت های اجتماعی در مسیر ولایتمداری بوده اند هم نظام اسلامی در روند پیشرفت موفق  و اقتدار آفرین بوده است و هم خود آنان مصون مانده اند و هرگاه ولایتمداری تحت تاثیر انحرافات فکری، بد اخلاقی ها، بی بصیرتی ها و حقد و رذالت کینه توزان قرار گرفته است، نظام اسلامی گرفتار چالش های گوناگون شده است.

بی تردید اعتلای اسلام و جامعه اسلامی در ولایتمداری بوده و توقف و گرفتاری های گوناگون جامعه اسلامی در دوری از منظومه عرشی ولایت است؛ به همین جهت دشمنان قسم خورده اسلام همواره این کانون اقتدار را مورد تهاجم گوناگون نظری و عملی شیطانی قرار داده است و از مزدوران خارجی و داخلی و منحرفان و ساده لوحان بی بصیرت استفاده کرده و بر ضد این محور استقرار و بالندگی و پیشرفت استفاده خبیثانه و خائنانه کرده است.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری امام راحل عظیم الشان فجر نوینی در نظام سیاسی جهان بر اساس اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله وسلم) ایجاد نمود و کاخ ستم جهان خواران را به لرزه در آورد و هم اینک جهان اسلام و ایران متنعم و مفتخر به رهبریت بزرگ مرد تاریخ اسلام و ایران مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای است که تمام هدف ایشان اعتلا و تحقق اسلام و پیشرفت و عدالت در جامعه اسلامی می باشد و وجود مبارک و هدایت های ایشان عامل وحدت، مقاومت، پیشرفت همه جانبه و عدالت خواهی ایران و جهان اسلام می باشد.

جامعه روحانیت استان ولایتمدار بوشهر سخنان بی اساس، غیر مشروع و سراسر معصیت اخیر را به شدت محکوم کرده و آن را در راستای تهاجم جبهه استکبار به نظام اسلامی و ایران عزیز تفسیر می نماید و این عاقبت سوء کسانی است که از مسیر ولایت و فقاهت خارج شده و توصیه های بزرگان را نادیده انگاشتند.

شایان ذکر است که آن سخنان سخیف کاشف از این است که این فرد در باتلاق متعفن انحراف فکری و فتنه سیاسی سقوط کرده و گرفتار دام سرویس ها و شبکه های بیگانگان بوده و بازیچه دست های خیانت و خباثت ضد انقلاب گردیده است.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»
جامعه روحانیت ولایتمدار بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha