جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
روح الله بجانی

حوزه / انحراف؛ استاد اخلاق، قائم مقام رهبری، مرجع، استاد دانشگاه، استاد حوزه، سرادر، خانواده شهید و جانباز و... نمی شناسد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز حجت الاسلام روح الله بجانی، مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز در پی اظهارات هتاکانه یک روحانی نما،در بیانیه ای آورده است:

هوالعزیز

امام خمینی (ره): میزان حال فعلی افراد است‌.

انحراف؛ استاد اخلاق، قائم مقام رهبری، مرجع، استاد دانشگاه، استاد حوزه، سرادر، خانواده شهید و جانباز و... نمی شناسد.

 وقتی دنیا زدگی شمرها را از جانبازی در رکاب امام علی (ع) به روی سینه حضرت سیدالشهدا می کشاند، وقتی بی بصیرتی زبیرها را از حماسه دفاع از ناموس علی (ع) حضرت زهرا(س) به رودرویی و جنگ با امیرالمومنین علی (ع) می کشاند، جای تعجب نیست.

بزرگتر از امجدها از سپاه امام زمان (عج) بیرون رفته و در اردوگاه دشمن، علیه امام خود شمشیر کشیده اند. 

سخنان آقای امجد، درس عبرتی برای همه ماست. دلبستگی به دنیا و تردید در ولایت الله و به تبع آن ولایت فقیه انسان را به سرنوشت اشعث ها و جعده ها و ابن ملجم ها می کشاند. مواظب ایمان خود باشیم. 

البته از ۱۲ سال پیش، انحراف این دلبستگان به جریان فتنه سبز دجالیان برای همه روشن است و اظهار نظر امروزش تاکیدی بر کینه چند ده ساله اش از نیروهای انقلابی است.

هستند منحرفینی که پشت نقاب استاد اخلاقی و آیت اللهی و عناوین دیگر شمشیر برهنه زیر عبای خود مخفی کرده اند تا در فرصت و مجالی بر امام معصوم و یا امام عادل خود حمله ور شوند.

جا دارد ما طلاب انقلابی ضمن دعای جدی عاقبت بخیری از ایزد منان، برای یکایک نیروهای انقلابی، نهایت انزجار خود را  از آقای امجد و امجدهای مشابه اعلام کنیم.

در این میان، اعلام می داریم که اگر سربازان امام خامنه ای  وارد عمل نشده اند، به معنای کوتاهی و یا بی اهمیتی نیست. بزرگان پاسخ یاوه گویی های این بیچاره را می دهند و ما فعلا این اظهارات سخیف را محکوم می کنیم و برای این منحرف از سلوک الهی، توفیق توبه از ایزد منان خواهانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha