جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در واکنش به سخنان موهن علیه ساحت ولایت تصریح کرد: تمام انقلاب‌ها و نظام ها با ریزش و رویش مواجه بوده و مهم آن است که از ریزش ها، درس عبرت گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، در بیانیه ای با محکومیت سخنان توهین آمیز یک روحانی نما، تصریح کرد: رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، چراغ هدایت و نماد سرافرازی اسلام و انقلاب اسلامی‌اند که به یاری پروردگار متعال، با درایت و تدبیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به بهترین نحو ممکن مدیریت نموده و با نور علم و تقوا به روشنگری ملت های اسلامی پرداخته و با اقتدار از حقوق ملت های مظلوم دفاع می کنند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«فَذَلِکُمُ اللّهُ رَبُّکُمُ الْحَقُّ فَمَاذَا بَعْدَ الْحَقِّ إِلاَّ الضَّلاَلُ فَأَنَّی تُصْرَفُونَ.»  آیه  ۳۲/ سوره  یونس

« پس این چنین خداوند، به حقّ پروردگار شماست. وپس از حقّ، جز گمراهی چیست؟ پس چگونه (از حقّ) باز گردانده می‌شوید؟!».

شجره طیبه انقلاب اسلامی از بدو پایه گذاری، تاکنون همواره شاهد ریزش ها و رویش های فراوانی بوده که در آن گاه، برخی، با لغزش ها و خطاهای بزرگ، ناباورانه از مسیرحق خارج شده و از یاد و خاطره ملت محو شدند.

 و از سوی دیگر شاهد رشد و شکوفایی دلاور مردان و شیر زنانی بوده ایم که با خلوص نیت، مجاهدت،صداقت، همت و تلاش به میدان آمدند و در دفاع از اسلام، قرآن و ولایت از هیچ کوششی فروگذار نکرده و برای رشد شجره طیبه انقلاب اسلامی و سر بلندی آن ، از جان، مال و آبروی خود گذشتند و نام خود را برای همیشه در تاریخ و اذهان مردم به نیکی به ثبت رساندند.

تمام انقلابها و نظام ها با ریزش و رویش مواجه است مهم آن است که از ریزش ها، درس  عبرت بگیریم و بر رویش ها که رویه غالب نظام جمهوری  اسلامی ایران بوده مباهات کنیم و آنها را الهام بخش و الگوی حال و آینده نسلها و آیندگان بدانیم.

رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و شیعیان جهان، چراغ هدایت و  نماد سرافراز اسلام و انقلاب اسلامی‌اند که به یاری پروردگار متعال، با درایت و تدبیر ،  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به بهترین نحو ممکن مدیریت نموده و با نور علم و تقوی به روشنگری ملتهای اسلامی پرداخته و با اقتدار از حقوق ملتهای مظلوم دفاع نموده اند.

پاسداری از مبانی فکری و اندیشه سیاسی، سجایای اخلاقی و سلوک معنوی امام خمینی(ره) تلاش برای عینیت بخشیدن و عملیاتی نمودن این اصول و مبانی فکری، ارتقاء جایگاه بین‌المللی و منطقه‌ای نظام اسلامی، افزایش عزت ملی و اقتدار سیاسی نظام،  فراهم آوردن بستر پیشرفت توسعه اقتصادی و عدالت اجتماعی، فرماندهی مقتدرانه نیروهای مسلح و ارتقاء استثنایی جایگاه و موقعیت نیروهای مسلح و قدرت دفاعی کشور و همین‌طور مرعوب نمودن نظام سلطه در برابر ارتقاء جایگاه ملی، اقتدار سیاسی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران از نتایج رهبری و زعامت دینی و سیاسی آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دامت برکاته) در این سه دهه انقلاب اسلامی است.

هتک حرمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خواست دشمنان این ملت است و از هر کس سر بزند محکوم و مطرود است؛ ملت ایران بیدار و هشیار است و می داند شرط سعادت دنیا و آخرت در گرو دفاع از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ناسپاسی و دشمنی، جز خسران دنیا وآخرت در پی ندارد.

حوزه علمیه خواهران استان یزد، بر سر عهد و پیمان خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی استوار ایستاده و با اعلان برائت و انزجار از حرمت شکنان ساده لوح و گستاخ،  تا پای جان از این ارزشهای مقدس دفاع می کند. و از آنها که در جبهه حق بودند  و با بی بصیرتی و غفلت در جبهه باطل قرار گرفتند؛ می خواهد تا دیر نشده به آغوش اسلام راستین و ملت ایران بازگردند.

 بارالها! عاقبت همه ما را ختم به خیر کن و ما در راه حق و حقیقت ثابت قدم نگهدار…

                                                                                  

محمد کارگر شورگی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha