پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار با مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با هیئت امنا مدرسه علمیه ریحانه الرسول یزد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: صبر، عفت، قناعت، ولایت پذیری و عقلانیت و سایر صفات حضرت زینب (سلام الله علیها) می تواند الگوی بانوان قرار گیرد و با پیروی از این بانوی بزرگوار، می توانند زندگی خود و دیگر بانوان را در مسیر الهی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از  یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، صبح امروز در جلسه اعضای هیئت امناء مدرسه علمیه ریحانه الرسول (سلام الله علیها) ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) افزود: حضرت عقیله بنی هاشم،  زینب کبری(سلام الله علیها) بهترین الگو برای بانوان هستند و ما باید تمامی تلاش خود را در جهت تربیت بانوان طلبه با صفات و ویژگی های زینبی به کار بندیم.

 وی اضافه کرد: صبر، عفت، قناعت، ولایت پذیری و عقلانیت وسایر صفات حضرت زینب (سلام الله علیها) می تواند الگوی بانوان قرار گیرد و با پیروی از این بانوی بزرگوار، می توانند زندگی خود و دیگر بانوان را در مسیر الهی قرار دهند.  

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با تبریک روز پرستار به پرستاران کشور  افزود: در این ایام بیماری کرونا،  پرستاران عزیز جهاد گونه در حال خدمت به بیماران هستند و ما باید قدردان آنها باشیم و امیدواریم با دعا وتلاش در عرصه درمان، هرچه زودتر این بیماری ریشه کن شود .

وی در ادامه  با تقدیر و تشکر از حمایت های مادی و معنوی  مؤسس، هیئت امناء و مسئولان مدرسه علمیه خواهران حضرت ریحانه الرسول(سلام الله علیها) یزد،  به تشریح وضعیت فعلی از موفقیت‌ها و مسائل و مشکلات این مدرسه پرداخت و  خواستار تلاش مضاعف  هیئت امناء در راستای ارتقاء مدرسه علمیه حضرت ریحانه الرسول(سلام الله علیها)  در همه ابعاد مالی ،آموزشی، فرهنگی و پژوهشی  شد.

این مسئول حوزوی تصریح کرد: یکی از راهکارها برای تقویت مدرسه، ایجاد منابع پایدار است که از حجت الاسلام والمسلمین ابویی، مؤسس محترم  مدرسه که در این زمینه قدم خوبی برداشتند و بخشی از درآمد چند باب مغازه را وقف مدرسه نمودند، کمال تشکر را داریم و این قطعا برای مدرسه ماندگار خواهدشد.

وی اضافه کرد:  با پیگیری هایی که با مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور انجام شده است و با توجه به نیمه کار ماندن ساختمان در حال ساخت این مدرسه،  امیدواریم اعضای هیئت امنا و مؤسس هرچه سریعتر پیمان‌کاری را جهت ادامه ساخت ساختمان این مدرسه به مدیریت معرفی نمایند تا انشالله این پروژه نیز، هرچه سریعتر تکمیل ومورد بهره برداری قرار گیرد.

در پایان این نشست اعضای هیئت امناء مدرسه علمیه ریحانه الرسول (سلام الله علیها)، به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(سلام الله علیها)، مبالغی را جهت انجام فعالیت ها، به مدرسه اهدا و بر تداوم و استمرار آن قول مساعد دادند و راهکارهای خودرا در جهت ارتقاء کمی وکیفی فعالیت مدرسه ارائه وبا هم به بحث وگفتگو وتبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha