جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از مدرسه علمیه نرجس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران یزد گفت: کارگروه های فرهنگی، پژوهش و پشتیبانی در راستای تخصصی شدن فعالیت هیئت امناء مدرسه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها) یزد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد ، حجت الاسلام والمسلمین کارگرشورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد به همراه معاونین خود از مدرسه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها) محمد آباد یزد بازدید به عمل آورد و با اعضای هیئت امناء، مدیر ومعانان این مدرسه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین کارگر با تقدیر و تشکر از حمایت های مادی و معنوی  مؤسس، هیئت امناء و مسئولان مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس (سلام الله علیها) یزد،  به تشریح وضعیت موجود از موفقیت ها ومسائل و مشکلات این مدرسه پرداخت وخواستارتشکیل کارگروه‌هائی در هیئت امناء جهت حمایت وپیگیری مصوبات جلسه در راستای تلاش بیشترهیئت امناء برای ارتقاء مدرسه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها)  در همه ابعاد آموزشی، فرهنگی ، پژوهشی ومالی شد.

وی افزود: توجه به نیازهای حوزه‌های علمیه، بسیار حائز اهمیت است و باید  از مدارس علمیه حمایت همه جانبه صورت گیرد ودر برابرحمایت ها وراهکارهای لازم، مطالبات به حقی هم انجام شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد  در ادامه خواستار ایجاد منابع پایدار و وجوه  حمایتی مستمر به منظور تسهیل در امور مالی مدرسه شد.

در بخش دیگر این نشست، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی با  تشکر و قدردانی از حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی و معاونان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان، ارائه راهکارهای تقویت هیئت امنا مدرسه، نهادینه سازی منابع پایدار و ارتقاء مدرسه در امر آموزشی، فرهنگی، پژوهشی ومالی را در دستور کار خود واعضاء هیئت امنا قرارداد و به پیگیری در این زمینه قول مساعدت داد.

بر پایه این گزارش، به پیشنهاد حجت الاسلام والمسلمین مدرسی از میان اعضای  هیئت امناء، حجت الاسلام والمسلمین عباس اخوان سیگاری به عنوان رئیس کارگروه فرهنگی و پژوهش و آقای حسین حداد به عنوان رئیس کارگروه پشتیبانی انتخاب شدند تا امور مربوط به مدرسه توسط همیئت امنا به صورت تخصصی پیگیری شود.

 ارائه گزارش از فعالیت ها  و موفقیت های مدرسه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها) توسط خانم رقیه کوچکی، مدیر این مدرسه از دیگر برنامه های این نشست بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha