جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر مدرسه خواهران گله دار

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران شهر گله‎دار به تشریح فعالیت های جهادی این مدرسه در ایام کرونایی پرداخت.

معصومه محمودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت‌های جهادی  ایام کرونایی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهر گله دار، اظهار داشت: بانوان طلبه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ایام کرونایی، فعالیت‌های بسیاری را از قبیل ضدعفونی، توزیع ماسک و محلول ضدعفونی و توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان داشته اند.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مواسات و همدلی اشاره کرد و افزود: با شیوع ویروس کرونا و در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در قالب رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه فعالیت‌های دیگری مانند پرداخت کمک هزینه نقدی و تهیه اقلام گرمایشی نظیر خرید بخاری، همچنین لباس گرم و غیره انجام  شده است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) گله دار توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان را یکی دیگر از فعالیت های این مجموعه برشمرد و تصریح کرد: تاکنون به ارزش ۱۶ میلیون تومان گوشت میان ۳۰۵ خانواده نیازمند توزیع شده است.

محمودی به تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی به ارزش ۲۴ میلیون تومان میان ۲۱۵ خانواده نیازمند اشاره و بیان کرد: همچنین حدود ۶۰ میلیون تومان کمک های مؤمنانه دیگر اعم از (یخچال، آبگرمکن، کولر، بخاری، فرش، مصالح ساختمانی، کمک هزینه درمان و غیره انجام شده است.

وی در پایان گفت: توزیع ۴۰ هزار ماسک، تولید و توزیع ۱۷ هزار محلول ضدعفونی و تهیه ۲ هزار پرس غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی و توزیع بین خانواده های نیازمند از جمله دیگر فعالیت های مدرسه علمیه خواهران گله دار بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha