شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 932449
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
حجت الاسلام استوار میمندی-مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ غیرت، شجاعت و دلسوزی برای اسلام از قبل انقلاب در وجود آیت‌الله یزدی موج می‌زد، بی‌جهت نبود که محبوب امام بود تا جای یکه وقتی امام پس از ورود به ایران به قم بازگشت برای اقامت منزل آیت‌الله یزدی را انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد استوار میمندی مدیر حوزه علمیه استان فارس در خصوص آیت الله یزدی(فقیه غیور) در یادداشتی اینچنین آورده است:

خدا رحمت کند ابوالزوجه ما را که می‌گفت قبل از انقلاب در قم #آیت_الله_یزدی معروف به کلانتر قم بود، چون با همه فشارها، زندان‌ها و تبعیدها همه از او حساب می‌بردند.

فرزند ایشان می‌گفت زمانی که امام به سربازها دستور داد پادگان‌ها را ترک کنند تعداد زیادی از سربازها با اسلحه از پادگان‌ها فرار کردند و چون شنیده بودند در قم آیت الله یزدی از آنها حمایت می‌کند به قم می‌آمدند و خانه ما را پیدا می‌کردند تا اسلحه‌ها را تحویل ایشان بدهند و آیت الله یزدی نیز که تعداد زیادی لباس تهیه کرده بود به آن‌ها می‌داد تا بپوشند و ملحق به مردم عادی شوند و اسلحه‌های آنها را هم در زیر زمین منزل نگهداری می‌کرد.

آری؛ غیرت، شجاعت و دلسوزی برای اسلام از همان زمان در وجود آیت الله یزدی موج می‌زد، بی جهت نبود که محبوب امام بود تا جایی که وقتی امام پس از ورود به ایران به قم بازگشت برای اقامت منزل آیت الله یزدی را انتخاب کرد.

دشمن خوب می‌داند باید چه کسی را هدف قرار دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha