جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب گفت: قیام الهی امام راحل در برابر رژیم طاغوت، آیت‌الله یزدی را وارد مبارزات انقلابی نمود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم در سنگر خدمت به نظام اسلامی، امین امامین انقلاب بود.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت رحلت آیت‌الله یزدی، فقیه بصیر، اظهار داشت: مبارزه انقلابی و مقابله با دستگاه فاسد پهلوی، باعث شد که این عالم مجاهد و پارسا را به برخی نقاط کشور، از جمله به اسلام آباد غرب تبعید کند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب ادامه داد: هنوز مردم قدردان و عالم دوست اسلام آباد غرب، روحیه ضد ظلم و انقلابیگری آیت الله یزدی را سینه به سینه برای فرزندان خود بیان می کنند.

وی تصریح کرد: همچنان که آیت الله یزدی در دوران تبعید با رهنمودهای اصولی، مبارزین انقلابی را در محل تبعید هدایت می کرد، در ۴۰ سال گذشته خود نیز لحظه ای از تبعیت و پشتیبانی از ولایت غفلت نکرد.

حجت الاسلام کرمی نیا بیان کرد: حضور آیت الله یزدی در مناصب مختلف ریاست دادگاه انقلاب اسلامی از طرف حضرت امام(ه)، تا سایر سنگرهای خدمت به مردم نجیب و وفادر به انقلاب اسلامی، مایه خیرات و برکات و پیشرفت امور کشور و حوزه های علمیه بود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب اظهار داشت: با توجه به وزانت علمی و بصیرت انقلابی و از همه مهم تر ولایتمداری آیت الله یزدی، ایشان در هر مسند و جایگاه قانونی قرار می گرفت، به آن تشکیلات ارزش و اعتبار می بخشید.

حجت الاسلام کرمی نیا خاطر نشان کرد: آیت الله یزدی در جریان فتنه ۸۸ برخلاف بسیاری از خواص که به دنبال عافیت طلبی و جلب نظر برخی طیف های سیاسی، در مسیر دفاع از ولایت مردود شدند، اما این فقیه بصیر بدون لکنت، بر فتنه گران و تکیه‌گاه ‌شان می تاخت.

وی در پایان گفت: برگرفته از پیام تسلیت رهبری حکیم در بیان جلوه ای از روحیات انقلابی آیت الله یزدی در وفاداری به نظام اسلامی، همین بس که مسئولین در ایران اسلامی باید در ایمان به مبانی انقلاب راسخ و برای تعالی ارزشها، غیرت دینی و انقلابی داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha