پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اقتدار نیروی انتظامی عامل امنیت استان و ترس و وحشت هنجارشکنان را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله علما، امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی، نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری که با حضور سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: اقتدار نیروی انتظامی برای اجرای عادلانه قانون لازم و مورد تأکید ماست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه جزو استان های امن است و نیروهای امنیتی و انتظامی، اجازه نخواهند داد هنجارشکنان و اخلالگران امنیت در این استان جولان دهند.

وی، اقتدار پلیس را عامل امنیت استان دانست و افزود: هر چقدر اقتدار پلیس بیشتر باشد به همان میزان امنیت استان تامین می شود.

آیت الله علما با تجلیل از عملکرد خوب مأمورانی که اخلالگران اخیر را شناسایی و دستگیر کردند، تصریح کرد: از این اقدام به موقع پلیس و سرعت بالای این مأموران باید به نحو شایسته تقدیر شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی هم با تجلیل از اقدام به موقع پلیس خواستار رفع مشکلات اجتماعی از طریق برنامه های فرهنگی شد.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اگر زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی درست باشند، در آینده کمتر دچار این معضلات اجتماعی خواهیم بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه هم با ارائه گزارشی از نحوه دستگیری عاملان تعرض به بانوی کرمانشاهی، گفت: نیروی انتظامی به محض دریافت گزارش مبنی بر تعرض به یک شهروند در شهر کرمانشاه، در محل حاضر شده و کار تحقیقاتی خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت آغاز کردند.

سردار جاویدان افزود: از لحظه تعرض تا زمان دستگیری این افراد مأموران ما با سفر به چند استان و تلاش های شبانه روزی و کارشناسی، موفق شدند در روز هشتم افراد را دستگیر نمایند و تحویل مقامات قضائی استان دهند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت: هنجارشکنانی که در اماکن مقدسه کارهای ضد فرهنگی انجام داده بودند هم شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha