شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
باریکلو

حوزه/ هدف از تشکیل این گروه مباحث عمرانی و آب‌رسانی بود. برای ارتقا قشر روستایی در حوزه عمرانی شروع به کار کردیم. تمرکز ما بر ارتقای قشر روستایی در حوزه کشاورزی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی باریکلو، سرپرست گروه جهادی شهید مؤمنی در برنامه یه روز تازه گفت: گروه جهادی شهید مؤمنی در زمینه عمرانی و فرهنگی فعالیت می‌کند. جهادگران این گروه دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر هستند که در حوزه اقتصاد نیز ورود کرده‌اند. از سال ۱۳۹۳ فعالیت‌های خود را با ۸ جهادگر شروع کردیم.

وی اظهار داشت: هدف از تشکیل این گروه مباحث عمرانی و آب‌رسانی بود. برای ارتقا قشر روستایی در حوزه عمرانی شروع به کار کردیم. تمرکز ما بر ارتقای قشر روستایی در حوزه کشاورزی بود. گروه جهادی ما کار خلاقانه‌ای دارد که با دو زمینه این فعالیت را انجام دادیم.

باریکلو افزود: زمینه اول در فروشگاه‌های طرف قرارداد محصولات عرضه می‌شود و در زمینه دوم با سیستمی به صورت مستقیم محصولات را در بازارهای ثانویه صادراتی عرضه می‌کنیم.

سرپرست گروه جهادی شهید مؤمنی در ادامه گفت: فعالیت ما بیشتر در اصفهان، کرمانشاه، ارومیه، کرمان، هرمزگان، دزفول و ... است. به دنبال بهینه کردن زنجیره واسطه‌ها هستیم. در ۱۰ استان مشغول به فعالیت هستیم.

وی افزود: ما با ۱۰ استان کار می کنیم. قیمت میوه ها امسال سیب روی درخت از ۲۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان، کیوی تا ۱۰۰۰۰ و پرتقال هم بین ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان از کشاورز خریداری شده که هزینه جمع آوری و حمل و نقل هم به آن اضافه میشود.

باریکلو در ادامه در خصوص شخصیت شهید مومنی گفت: شهید حسین مومنی ورودی سال ۸۷ رشته مکانیک دانشگاه خواجه نصیر بود، استارت این گروه جهادی را هم خودشان زدند البته آن زمان اسم خاصی نداشت. تا سال ۹۰ گروه را همراهی کردند تا اینکه وقتی در اطراف استان چهارمحال بختیاری مشغول خدمات عمرانی بودند، در یکی از روستاهای آن استان دچار سانحه شده و به شهادت رسیدند.

گفتنی است: " یه روز تازه " کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با اجرای وحید رونقی و فریبا باقری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح روی آنتن می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha