دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کتاب

حوزه/ مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان از ثبت نام و برگزاری مسابقه کتابخوانی «شادکامی از دیدگاه پیامبر اعظم(ص)» برای طلاب حوزه علمیه اصفهان تا آخر هفته جاری خبر داد.

حجت الاسلام حمید کریمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، پیرامون آخرین برنامه واحد قرآن و تهذیب معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، اظهار کرد: با هدف ترویج رفتار پسندیده مطالعه کتاب در بین جامعه فرهیخته طلبگی و به منظور افزایش نشاط و شادمانی به زندگی اهل ایمان، ثبت نام مسابقه کتابخوانی «شادکامی از دیدگاه پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله» ویژه طلاب حوزه علمیه اصفهان آغاز شد.

وی بیان کرد: این کتاب نگاهی نو در این زمینه معرفی می کند تا پژوهش های لازم درباره آن انجام شود، براساس مطالب کتاب، میان «مشکل داشتن در زندگی» با «مشکل داشتن با زندگی» تفاوت وجود دارد. همه انسان ها در زندگی مشکل دارند، ولی انسان موفق کسی است که با زندگی اش مشکل نداشته باشد و این کار مهارت خاص خود را می طلبد. زندگی را نباید ساده انگاشت.

مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان افزود: از عوامل مهم در موفقیت انسان «شادکامی» است و شادکامی، «پایدار» است و «پی آمد منفی» ندارد، شادکامی زمانی به دست می آید که زندگی انسان در مجموع، همراه با نشاط و خرسندی پایدار و بدون پی آمد منفی باشد. از این رو، شادی با شادکامی متفاوت است. در شادکامی، شادی و لذت آنی هم وجود دارد، ولی هر شادی را نمی توان تأمین کننده شادکامی دانست.

وی متذکر شد: طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان علاقه مند به شرکت در این مسابقه کتابخوانی می توانند تا ۲۷ آذرماه با مراجعه به سایت البیان به آدرس اینترنتی www.albayan.ir در این مسابقه ثبت نام کنند.

حجت الاسلام کرمی عنوان کرد: آزمون این مسابقه کتابخوانی در تاریخ ۳۰ آذرماه و به صورت مجازی و در قالب تستی برگزار خواهد شد، زمان و لینک دقیق آزمون برای ثبت نام کنندگان ارسال می شود.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان می توانند جهت دریافت فایل کتاب برای مطالعه به سایت مورد اشاره مراجعه کنند، یادآور شد: در انتهای مسابقه به ۱۵ نفر از شرکت کنندگانی که به ۷۰ درصد سوالات پاسخ صحیح بدهند، کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی اهداء می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha