پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نکوداشت علامه امینی

حوزه/ معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان گفت: اولین نشست از آئین نکوداشت علامه امینی(ره) ۲۴ آذر ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار می شود.

خانم سمیه احمدی طیفکانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، از برگزاری آیین نکوداشت علامه امینی(ره) به همت حوزه علمیه خواهران هرمزگان خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این نکوداشت معرفی شخصیت های شاخص علمی به ویژه مرحوم علامه امینی(ره) است که به سبب جایگاه والای وی شایسته است به زوایای مختلف شخصیتی ایشان پرداخته شود.  

وی افزود: مجریان این نکوداشت تلاش دارند تا ضمن معرفی شخصیت علامه امینی به معرفی کتب تألیفی ایشان بپردازند و این نکوداشت با حضور شخصیت‌های شناخته شده و مطرح حوزه و دانشگاه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح امروز دوشنبه ۲۴ آذر ۹۹ در مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان هرمزگان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان ادامه داد: این آئین به همت مدیریت حوزه علمیه خواهران و همکاری معاونان پژوهشی مدارس علمیه خواهران شهرستان های حاجی آباد، بندرلنگه، رودان و قشم و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر عباس برگزار می شود.

احمدی در پایان برنامه های سیر مطالعاتی آثار علامه امینی، خلاصه نویسی و مسابقه کتاب علمی ـ فرهنگی برای سه قشر کودک، نوجوان و جوان عنوان کرد و گفت: این نکوداشت، مقدمه برگزاری همایش علامه امینی خواهد بود که برگزار کنندگان سعی دارند با همکاری دیگر نهادها نخستین همایش علامه امینی (ره) را در تیرماه سال آینده اجرا کنند.

برپایه این گزارش، سخنرانان این همایش مجازی، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، حجت الاسلام جعفرپور مؤسس مدرسه علمیه کوثر بندرلنگه، حجت الاسلام والمسلمین شفیعی شاهرودی مسئول مؤسسه میراث نبوت خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha