جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فاضل هدف از سفر مدیر حوزه علمیه خواهران کشور به استان ها را تبیین اهداف آموزشی در فضای مجازی اعلام کرد و گفت: اساتید نقش برجسته‌ای در ارتقای انگیزه طلاب در آموزش نوین و الکترونیک دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در هرمزگان، اظهار داشت: هدف از سفر به استان‌ها تبیین اهداف آموزشی در فضای جدید الکترونیک و اقناع اساتید، کارکنان، طلاب، مدیران و هم‌سنخ نمودن آنها با وضعیت جدید آموزش است.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور افزود: بازدید میدانی از مدارس و مدیران سبب آشنایی مسئولان با جزئیات و بررسی مشکلات آموزش الکترونیک و سامانه مدرس برای اکنون و پساکرونا خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل تصریح کرد: فضای آموزش جدید، پژوهش، اخلاق و تربیت را نیز تحت الشعاع خود قرار داده که نیازمند توجیه معاونان استان‌ها و تدبیر در زمینه‌های مختلف، با توجه به موقعیت آن استان است تا نتایج مطلوب حاصل شود.

وی، چشم انداز آینده حوزه علمیه هرمزگان را تأسیس حوزه بین‌الملل در جزیره کیش برای جذب طلاب خارجی عنوان کرد و افزود: استان هرمزگان به دلیل متصف بودن به محرومیت در بعضی از نقاط به خصوص در منطقه بشاگرد و تحت پوشش نبودن اینترنت و فضای مجازی با مشکلاتی رو به رو است که فناوری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در تلاش برای رفع مشکلات آموزشی این مناطق است.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به وظایف خطیر اساتید در شرایط بحران کنونی کرونا، اضافه کرد: اساتید مدبر، نقش برجسته‌ای در ارتقاء انگیزه‌ طلاب و رفع خلأ عاطفی مسائل تربیتی آنان در آموزش نوین و الکترونیک دارند که این امر مستلزم شناخت نیازهای طلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل در پایان اظهار کرد: امیدواریم با عنایت الهی و مدد اساتید و طلاب از این بحران به سلامت عبور کنیم و آموزش را به سمت و سوی بهترین یادگیری، کمترین نقص و ماناترین آموزش هدایت کنیم تا خواهران بتوانند با موفقیت به نقش اجتماعی خود در جامعه بپردازند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha