شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی اسلامی مدیر برنامه تهذیبی حوزه

حوزه/ مدیر برنامه تهذیبی و تربیتی حوزه های علمیه از آغاز دوره مقدماتی مشاوره طلاب حوزه علمیه هرمزگان با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه خبر داد.

حجت الاسلام علی اسلامی مدیر برنامه تهذیبی و تربیتی حوزه های علمیه امروز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهارکرد: این دوره با حضور حجت الاسلام و المسلمین عالم زاده نوری معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه و سخنرانی ویدئو کنفرانسی حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با حضور ۸۰ نفراز طلاب مستعد و محقق آغاز شد.

وی افزود: سفر به  شهرستان بندر لنگه و مدرسه آل البیت علیهم السلام و تشکیل  جلساتی با معاونان تهذیب  ومدیران مدارس علمیه این استان از دیگر برنامه های سفر معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه بود که حجت الاسلام عالم زاده نوری در این جلسات به سه موضوع مهم و کلیدی جهت تربیت طلاب به تفصیل بحث وگفتگو کردند.  

مدیر برنامه تهذیبی و تربیتی حوزه های علمیه ادامه داد: «اهمیت شورای تهذیب در مدارس علمیه ونقش آن در کادر سازی نیروهای اخلاقی و تربیتی»، «موضوع دوم:نقش تاثیر گذاری استاد در اخلاق وتربیت طلاب» و «چگونگی مدیریت درحوزه به دو روش آزاد و بسته  واینکه کدام روش جهت تربیت طلاب مناسب تر است» از جمله موضوعاتی است که معاون تهذیب و تربیت حوزه به آن اشاراتی داشتند.

حجت الاسلام اسلامی با اشاره به سخنان معاون تهذیب حوزه  به نقش شورای تهذیب گفت: شورای تهذیب در مدارس علمیه و شکل گیری آن، نقش بسیار جدی در احیاء تربیت و رشد اخلاق و حتی اجرای قوی تر طرح جامع تربیتی دارند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha